logo 首頁 > 文匯報 > 政情與評論 > 正文

【特稿】批「泛民」偷佢橋 傻根咒選民死全家

2017-09-14

補選將至,「青城派」密謀搞亂檔?「青城派國師」傻根(陳云根)在立法會選舉期間危言聳聽,話香港一切土地契約會2047年失效,所以要「永續基本法」,結果俾傳統反對派恥笑。不過,後者有人在當選後為鬫菑v利益,結果又囿蘤怌琠O個講法虧韃ョC為此,傻根大發雷霆,話要開始「×票行動」,補選時去傳統反對派鴭埴撐饈蜀x爆班投傳統反對派嚙鴷遽{!

傻根提出鴭瓵蛂u2047大限」論當然唔係事實,但傳統反對派之前恥笑佢亂U、夠鐘食藥、不要放棄治療,但現在又搵佢鶖M謊~市民,咁又真係難睇鵅I傻根昨日就在fb回帶現已被DQ麉媬v、測量、都市規劃及園境界麉尷Q炎當選時鼣X問,稱「2047年香港有一半的地契到期,邊個話一定會自動續租」云云。

傻根在帖中稱:「香港人,要算帳(賬)。陳雲在2016年立法會選舉提出『永續基本法』,解決『2047樓房土地續約問題』。『泛民』全部講大話,說這是偽議程。2016年9月4日,選舉結果公佈。隔了幾日,2016年9月16日,『泛民』即刻出爾反爾,推翻之前的講法。」

他續稱:「姚松炎出來說『2047土地無法續約』之後,還有吳藹(靄)儀,在選舉日之後,說2047『一國兩制』終結。個個賤格到離奇!選『泛民』,死全家!邊個投票選『泛民』,就是害死香港子孫,要死全家謝罪。......選『泛民』,死全家!陳雲×票行動開始。」

支持者稱開街站挑機

傻根的支持者「Karlaen Chan」就解釋何謂「×票行動」:「老師講過如有補選,開『×票』街站派返上年競選單張,順便××班選民!」

「康景」就稱:「『泛民』死全家是天道。投票給『泛民』的也要受報應。」

咁就真係要睇鴭O班「鍵盤戰士」係咪得個講字啦! ■香港文匯報記者 羅旦

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻