logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

張彥博代入角色扮駱胤鳴男友

2017-10-11
■駱胤鳴同張彥博去電台為合作新歌 《有種愛情》做宣傳。■駱胤鳴同張彥博去電台為合作新歌 《有種愛情》做宣傳。

香港文匯報訊(記者 植植)駱胤鳴同張彥博昨日去到新城為合作新歌 《有種愛情》做宣傳,駱胤鳴表示歌名有兩個意思,其中一個就係好有勇氣去追求愛情,佢話自己都係一個好勇於追求愛情的人:「不過我每次做主動追男仔,都沒有好結果,好彩現在呢個係佢追我。」

張彥博就表示大家第一次合作,成首歌都係駱胤鳴寫俾佢男朋友,自己要好努力咁代入角色,睇到歌詞都畀他們閃親。笑問駱胤鳴為何不找男朋友合唱?駱胤鳴話:「唔好,佢怕醜呀,不過彥博同我男朋友一樣,都係屬於好Charming的暖男 。」

兩人今次的新歌MV已經拍完,仲有床戲,駱胤鳴表示大家茼簅峖蝖A鰡i床上面擺Pose,可能因為太リ茼h炾窗A我們兩個都分別影麍菄漁伬崏茪F。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻