logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

網議政事:鄺神龜縮唔道歉 矯情寫愛情

2017-11-12

鄺俊宇屈完人賣狗肉,一句交代都冇,繼續深潛,但就繼續好勤力咁出讔膨℅蕙R嬼B情文,例如咩「若一段愛情只能承受一千次的重擊,抱歉,在被重擊第九百九十九次的時候,我們往往都不會察覺」、「人生太苦,但因為有這個你,人生再苦,我都願意走下去,因為我的未來裡有你」等等。不少網民在其fb留言,狠批佢剩係繼續寫矯情文,但害完人就死都唔肯公開向受害人道歉,「有一種無賴叫鄺俊宇!」 ■香港文匯報記者 羅旦

Wing Cheung:又話自己守護弱勢,做麥(嘜)屈小店賣狗肉呀!

Pang Peter:議員屈人係咪唔使道歉?做人最難就係有無勇氣道歉!敢做唔敢認,就係泛民鼣q病!

Kristy Hayin Wong:請問矯情作家鄺議員,報警搞完小炒王賣羊(狗)肉唔道歉仲迫老闆影相係咩玩法?你幾時先偽善完?

勒苟拉斯:寫叫春文就叻,道歉就唔×識?男人老狗有瓥d任感啦×你!

Tom Yiu:陳伯伯比(俾)你搞到系(騿^電視喊,你一D(齱^人性都無,損害完佢聲譽,再抽水,寫咁多文把鬼咩,你做議員連市民都幫唔到,重(仲)要靠害,人最忌就係無恥,連公開道歉都唔識,你簡直係敗類,無恥之徒!

Charlie Sze Man Kwok:一味拎人地(])件事黎(薄^抽水,結果炒晒車就玩龜縮,你呀媽無教你做錯事人要認錯架(謘^?選朗屏區議員同超區唔會再投你!

來源:facebook留言

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻