logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂世界 > 正文

許廷鏗同胡鴻鈞整人蔘雞

2017-12-06
■許廷鏗■許廷鏗

香港文匯報訊(記者 凡文)許廷鏗(Alfred)昨日於九龍灣出席卡通人物主題涼茶店活動,問可懂廚藝?Alfred表示之前去旅行時,學過整洐飽G「又係同胡鴻鈞去,鶡葷畯怚h韓國拍節目,學整人蔘雞,但我們整得幾亂,整到幾火滾,因為佢鬻畯荌癒A又偷鬻畯蚥睍部C(平時可會與胡鴻鈞煮飯仔?)好少呀,你估我們真係幽會咩?那時拍節目。(可能你們聖誕節整洐飽H)聖誕節都唔會淨係得我們兩個,成班Friend,今年聖誕都會成班Friend過。聖誕會在香港過,因為要出席頒獎禮。」

講到胡鴻鈞入圍叱龤u我最喜愛的男歌手」五強,他笑言會All in投票支持對方:「其實我都好難揀,裡面有些做過歌畀我,有些就好朋友,有矕N同我傳過緋聞,好難搞,但今次係他第一年入到五強,亦都係第二年參加叱龤A佢同吳業坤話互相投票,又話希望有一年我們三個一齊入到五強。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻