logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂世界 > 正文

千嬅親自傳授老公減壓秘方

2017-12-26
■千嬅呢個造型勁重。■千嬅呢個造型勁重。

香港文匯報訊(記者 植植) 「三二一GO!楊千嬅演唱會」前晚平安夜在紅館舉行第二場演出,千嬅換了3套全新靚造型出場,迎接普天同慶的聖誕節。她還親自傳授老公丁子高減壓秘方,將靈魂由腳趾連接上腦袋,全場爆笑!前晚觀眾非常熱情,快歌慢歌都全場大合唱。千嬅不時與觀眾互動,開騷後千嬅問大家平安夜想點玩?全場大叫「唱到12點!」千嬅說:「係喎,冇諗住平安夜倒數,冇向紅館申請呀,你們買31號張飛嘛,咁就一齊倒數!」

唱《可惜我是水瓶座》時,千嬅換了新造型出場,黑色單袖全身長裙,弗爆身材加上狀能大勇,令觀眾如痴如醉地大合唱。之後她說:「我希望大家都做到自己的理想、願望達成、搵到喜歡的人同佢表白......有無人係識鷛s朋友買飛帶他們睇,想發展的?好多男女睇我演唱會搞掂了,我助手都係睇我演唱會識鼳老公,結婚生仔,好旺!」台下有人大叫「有」,千嬅興奮地問他是否演唱會期間成功表白,他答「係」,千嬅笑說:「我唱2個鐘咋喎,就變了男女朋友?我的歌真係好勁!」

裙擺又長又重舉步維艱

而另一個新造型就是唱《野孩子》時亮相,白色裙擺就如巨型聖誕掛飾,甚有節日氣氛,誇張又搶眼,全場嘩然!但裙擺又長又重令千嬅卻舉步維艱,她搞笑求救:「我條腰好冤(酸痛),有冇人上台幫我按摩?」講到有壓力要放鬆,千嬅表示老公丁子高是高手,她說: 「我以前好介意別人講我乜乜物物,依家唔介意,因為咁即係有人關心和留意我,就算艭☆雈O我好嬲、好梩芋A都值得珍惜!以前我好執荂A後來被我先生(丁子高)熏陶,但我慧根領悟唔到!例如今次搞演唱會前期好緊張,某日有些事,唔順利搞到我好捸A丁生叫我坐低,冷靜!」

她模仿丁子高慢慢地說:「合埋對眼、深呼吸,諗住你個腳板底(全場爆笑)由腳趾感受當下,連接身體,由腳趾到腳板底,上小腿到大腿......」千嬅說:「佢由腳趾講到個腦,足足講15分鐘,其實我當時仲係好嬲,但冇再講,因為我知我再講只會更嚴重。雖然我冇成功連接到我身體,但丁生成功咁連埋我把口!你們都可以試試,原來呢種『冤』都可以增進感情!」全場爆笑。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻