logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

首次床戲獻給李佳芯 龔嘉欣:兩腳交纏毛管戙

2018-01-04
■龔嘉欣(右)入行以來第一次拍床戲就獻給了李佳芯。■龔嘉欣(右)入行以來第一次拍床戲就獻給了李佳芯。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)陳豪、李佳芯(Ali)、龔嘉欣、 麥明詩、譚凱琪及吳業坤等,昨日到o魚涌出席《誇世代 》宣傳活動。龔嘉欣大談劇中與Ali的床戲,她更把其「第一次」獻給了對方,不過二人兩腳交纏,嘉欣卻笑說:「有齯罊痶砥v。

龔嘉欣透露昨晚會播出與李佳芯, 兩姊妹在床上互除互摸的戲份。Ali笑指有互動才好玩些。 訪問時,嘉欣表示入行以來第一次拍床戲就獻給了Ali, 不過劇中她也奪取了胡鴻鈞的熒幕初吻,嘉欣笑說:「麚儺葷]會兩腳交纏,都有齯罊痶砥A但大家對腳都好滑,Ali就只識鰜袪怉滿C」Ali解釋當時興奮得只識笑。至於Ali則笑指入行後拍了不少床上戲,但對手是女仔還是第一次:「不過同女仔拍反而放好多,唔會尷尬, 因為對方有浀菑v都有,但同男仔拍會顧慮好多。」二人又謂會上載私下拍下的靚相到網上跟大家分享。

另外,嘉欣又透露劇中開始成魔,連自己都討厭自己,又會色誘森美,更要穿bra-top跑步,她說:「本來係荋雲q衫,但要色誘森美要姣齱A所以變躖ra- top,仲要鬗分臙靻K站街頭拍攝,有好多途人影相,所以都尷尬,劇中森美仲會幫我捽腳,佢冇尷尬,反而自己尷尬,可能本身男仔頭,但今次經常要嗲人同姣人。」談到森美鍾情影美腿,問到可有發現對方偷影她?嘉欣帶笑反問:「唔知喎,乜佢鍾意腳咩?叫佢自己cap圖啦。」

陳豪冀早收爐去旅行

陳豪(阿Mo)玩跳彈床時顯得相當避忌,問到是否怕傷到腰? 他笑荍_認:「我平衡比較差,跳彈床係弱項,(唔會帶小朋友去跳彈床?)又唔會,但佢]有好多狊ョA學單車、 學游水,仲未排到學跳彈床,學唔切。」

阿Mo 透露大除夕當晚與太太陳茵媺靜靜地一齊度過,他笑說:「好難得可以一家人簡簡單單咁過,只要家人開心就足夠。(送禮物畀小朋友?)冇送禮物,佢]去Party每次都有, 拆都拆唔晒,同太太都捐好多出去,(送咩禮物畀太太?),唔話你聽,(送『人仔』?)哈哈哈。」說到葉翠翠生完第一胎後半年再造人成功, 比他還要厲害,阿Mo即笑說:「都係三比二。」 他表示三月將會拍內地劇,要到深圳、台灣及外地取景, 預計要拍兩、三個月,而太太都有工作在身,不過會照顧好小朋友先。他又透露希望提早收爐,陪太太去旅行過二人世界,被問到會否兩個去三個返?他笑說:「生(仔)唔係問題,係教黻暋D,將佢]養育成人做好人唔容易,現在係佢]三個最需要我]黈伬唌A我]都鍾意BB, 但遲囓再生。」

印花

無邦q視現送出10套「誇世代限量版1:18模型」予《文匯報》讀者,有興趣的朋友請剪下文匯報印花註明「誇世代限量版1:18模型」送禮,連同付上貼上$10郵票的A4公文袋作回郵信封,寄往香港仔田灣海旁道7號興偉中心3樓─《文匯報》,數量有限,先到先得,送完即止。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻