logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【網議政事】市民周日遊行 聲援警隊執法

2018-01-04

違法「佔旺」期間時任警司的朱經緯,被控在執勤時以警棍襲擊途人,昨日被判囚3個月,判決結果一出,網上群情洶湧。

不少網民都支持朱經緯上訴,並慨嘆有關判決只會令警方日後做事更「縛手縛腳」,令警察寧願「hea做」也不敢認真處理違法示威者的問題。

多個民間團體則認為,此前有蓄意襲警暴徒被判囚7星期,而執法使用輕微武力竟判以一倍以上刑期,極不恰當。

為此,他們將於1月7日下午3時,號召市民參與《聲援警隊執法大遊行》敦促署長清晰交代前線警員的使用武力執法指引,釋除前線警員及公眾對如何有效執法疑慮,及讓市民表達意見。

Jay Liu Chun Fai︰判3個月......以後警察做炴N更加縛手縛腳!

Jackson Chan︰日後警察如何處理暴徒集結活動?

梁偉成︰擔心朱Sir案件令前線警員執法判斷誤差,造成市民或自身傷亡,壞人漏網!

Maggie Leung︰咁樣判,重(仲)有差人會依據上級指示去驅散示威嚗犮褻隉H

CW Chung︰支持全港警察hea住做,夠鐘就收工,時運高乜都睇唔到,認真去做麉嶊G有目共睹。

Hui Chun Chi︰支持上訴,這樣的判法簡直離譜,咁樣的法治,市民不服,以後叫誰去守法?

Edith Ho︰為了以後警察有效執法,維持社會秩序,打擊暴徒,朱Sir,你要上訴!

Po Tai Yeung︰此案例一開,後患無窮!

Ming Cheung︰有冇人搞集會支持朱sir,又可籌款上訴?

Yu Fungzo︰×,不如全香港罷免警察啦,要黎(薄^做咩,維持治安可以大叫、不可以使用合適武力。 既然個個「泛民」咁守法,無警察都應該無暴民。

Sky Wai︰算吧啦!政府部門都不理,根本想香港亂,我地(])普通市民可做什麼......我都心淡了。

資料來源︰facebook留言

整理︰香港文匯報記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻