logo 首頁 > 文匯報 > 香港專題 > 正文

【特寫】放棄英籍 有權再入

2018-01-19

周庭去年唔認自己係中國人,原來佢當時有英國籍!不過,為襴咧C個月十幾萬薪津,佢又變返中國人身份啦!周庭噚日報名參加港島區補選時,就展示鬫菑v放棄英籍鵅u證明文件」。不過,根據英國內政部文件,即使放棄英籍,仍有一次恢復幭v利喎!

周庭放棄英籍,鰡R英L眼中好似好大犧牲咁,但事實上,根據英國內政部一份名為「已聲明放棄英國公民身份者申請登記成為英國公民(Application for registration as a British citizen by a person who has made a declaration of renunciation)」麉引,為保留或取得其他公民身份而放棄英籍者,有再加入英籍幭v利一次。換言之,周庭仍保留做「英國人」幭v利。

唔少網民都挑通眼眉。「Ho Cheuk Him」就話:「放棄英藉(籍)有幾大犧牲? 就算放棄鬙i以有一次機會恢復英藉(籍),做唔成政棍都仲有後路可以行,香港畀佢]玩爛鰲N番(返)唔到轉頭,唔該唔好講到佢]係聖人!」

「Tsang Edward」則寸道:「英籍不值錢,立法會議員底薪十萬,當然要放棄。」「Wing Hong Peter Wong」質疑:「講麰欓~(使)咁認真,之前好多人都話放棄髇(齱^,不如搵記者跟跟有冇先啦!」■香港文匯報記者 鄭治祖

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻