logo 首頁 > 文匯報 > 副刊 > 正文

【作業簿】畢業禮

2018-01-19

林 作

每年11同埋12月,是香港各所大學行畢業典禮黈伅﹛C早前同我個大學死黨傾開,發現原來佢女朋友巖巖鶼鉹j畢業,無鰣輕鉿皝L畢業禮鴽皕穔M會好奇翵鴝釵P我]牛津行畢業禮有咩分別。

其實,當年我]鼤朵~禮比較簡單。首先,行禮之前或者之後鬖菑v嚝ヶ|跟教授以及同屆畢業生食個Formal Meal,同教授討論下近況前程以及世界大事,又可以跟舊同學聯誼下感情。畢業禮則贔heldonian Theartre(謝爾登劇院)舉行,古典得薑ㄔⅩ票銦A好快就完成整個典禮。出薑妨嶆P約好麊B友鬘X面影相敘舊,始終朋友唔會太多好快影完,搞掂後除鬙馦朵~袍準備夜晚去「劈」,喪玩一餐。

我死黨鶪暾N忙好多。香港呢邊一直有個習慣,畢業鵀P學總會有一隻畢業公仔或者一束花拎住謎v相,所以我個Friend一早就要去預訂好畢業公仔。而在當天接近個半鐘鼤朵~典禮過後,佢首先同(幫)女友同埋佢麊蠸影相,然後就去同女友麊B友去齊港大各個唔同鼢甄I影相。因為女友港大朋友眾多,最終鶪擖悀U午一直影到接近7點先走人,我死黨基本上得番半條人命。離開黈伬唹簳ㄗ鴞n多畢業生興致勃勃咁繼續影相,認真犀利。

相對之下,雖然英國劗銂B友會比較少無咁熱鬧,但係我仍然比較鍾意劗鞃眾嚗y祝Style,而我死黨亦都深表認同,慳錢又慳時間。不過,當我問到鶪暽L得開唔開心黈伬唌A佢笑容燦爛咁畀鱄荅漲茪˙y嚗邟琚CX﹗講髐j半日幾辛苦幾慘咁原來心底暗暗Enjoy緊﹗哈,古龍先生果然誠不欺我,男人,大半都是天生嚚滶念Y。不過,子非魚焉知魚之樂,箇中快樂實在不足為我呢種外人所道也。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻