logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂頭條 > 正文

阿田首遇地震唔識反應

2018-02-28
■阿田(左二)日前在台灣首遇地震。■阿田(左二)日前在台灣首遇地震。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)鄭裕玲(Do姐)、農夫、田蕊妮、吳業坤等,昨日為《Do姐有問題》進行錄影。

再次跟農夫合作,問到Do姐會否怕沒有火花?她笑說:「唔會,公司決定,公司計過數唔會錯。」旁邊的C君就笑說:「乜講到咁慘呀!好似逼你咁,係咪公司畀咩人你都要先?佢對住我]成日都好窗A但Do姐鬧我]爣K度低了,但鬧得狠了。」

阿田日前由台北旅行回港,她表示此行更首次遇上地震,她憶述當時的情況說:「當時同老公按摩緊,冇茩m,都唔知咩事,以為查牌,聽到轟轟聲,後來按摩師話地震,我當時唔識驚,唔識反應,不過下次再遇到都係唔會走。」她慶幸今次只是三級地震,不算很強烈。

回港後她隨即要開工,拍攝《1+1 深情》,說到她在節目中感動到落淚,阿田自言喊點很低,見到嘉賓好幸福就會好感動,所以大家千萬不要請她出席飲宴,因她往往比新娘喊得淒厲。她謂有份邀請嘉賓上節目,都很感謝嘉賓對她的信任,她又透露原本想請蕭正楠和女友黃翠如但被reject:「有齯H唔慣鏡頭前share,(多唔多人reject?)一半一半,做每樣炡ㄦ|有躞曮蛂A節目唔係要好肉麻,都係想大家開開心心傾擸U。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻