logo 首頁 > 文匯報 > 香港專題 > 正文

網議政事:KOL齊「回帶」 數臭「小器軒」

2018-03-09
■左右圖:區諾軒加把嘴挑釁引發網上口水戰。網上截圖■左右圖:區諾軒加把嘴挑釁引發網上口水戰。網上截圖

做立法會議員可以有自己的堅持,但亦應當有包容不同意見的心胸。要求反對派中人有此質素無疑係緣木求魚,但好似區諾軒咁小器過「方丈」鼢N真係罕見。區諾軒冷手執個熱煎堆,俾「眾志」欽點「代女」參選後,扮晒好民主好開明咁,但有唔少見過佢副真正嘴臉餥OL,近日就紛紛回帶,叫大家認清楚呢個人有幾咁小器,人格幾咁低下。

原名葉鍵濠的商業電台節目主持健吾近排出鰲X個posts,回帶去年同區諾軒翵p人恩怨:話說舊年10月,健吾出鑆ost笑工黨東區區議員麥德正掛鴾洁u一地兩檢」橫額,唔及建制派掛屪鰝`急症室加價:「同樣係banner,而(M)家鴾H,會在乎邊張?法治定係急症室加價?......哈哈。點解香港反對派會輸,其實係(騿^呢瓛茯亄茞揭黕N睇到。」

麥德正鬗蔭回應唔奇魽A但估唔到區諾軒會加把嘴,更加語帶挑釁:「健×,憑咩講咩反對派輸姐(隉^。......做媒體人做到你周街得罪人,番(返)去玩單機啦。發神經。」

嘩,你睇黻狤桹a副嘴臉,當然引起網上口水戰啦,包括由健吾自己、「得罪講句」,及中大講師劉正經營鵅u無神論者的巴別塔」fb專頁都鬧爆區諾軒,區諾軒就好囂咁反擊:「回應我你就光明正大啦,走去用個匿名page,做咩姐(隉^你。......做電台主持做到你咁偷偷摸摸,健吾!」

被嘲「小器 無實力 不知大勢」

健吾就鰝韙擖X鮥ost講返呢單恩怨,話:「如果那個人本身小器,無實力,也不知大勢,就會覺得,媒體人『得罪人』是有問題的。......做政客,最忌無端端對有節有理的人說『發神經』。因為這三隻字,可以原原本本像鏡子反映一樣,反彈到他身上。港島區再出周庭水荂A最後彈出黎(薄^,係會周圍話媒體人發神經的政工作者。港島區選民,我真係恭喜你呀。」

回帶再回帶,網民「Kian Lee」在另一專頁就借機講另一宗恩怨:「區諾軒教人搞媒體,咁有無人教佢上網唔好亂講洁H」原來,2015年區議會選舉時,民主黨「乳鴿」的WhatsApp群組的對話外洩,被揭發當時還是民主黨員的區諾軒,不但笑「青年新政」,在談到對方在旺角砵蘭街派選舉單張時,更嘲弄對方是在「派發免費一樓一指南」。

「香港焦土力量」也回帶了該段「歷史」:「我就乜都唔知,淨係記得個(鶠^陣區諾軒見青年新政選九龍西,就係咁笑×人地(])輸硬,仲建議游蕙禎企街派叫雞指南先有機會贏咁喎。佢咁貼地,咁關心香港色情事業,好人好事,一定要大力宣揚。」

隱瞞「激」歷史 參選後扮「乖仔」

區諾軒以前咁「激」,但一報名參選就扮「乖仔」,唔敢講自己一直鼓吹包括「港獨」在內的「自決」,燒過基本法又一度唔肯認,試圖扮「改過」,信唔信得過,相信大家都會自行判斷鵅I

■香港文匯報記者 羅旦

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻