logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

Rap唱基仔新歌 子華即興爆金句

2018-03-18

香港文匯報訊 正在籌備5月紅館演唱會和全新廣東專輯的古巨基,新專輯概念是香港故事。這個概念早在去年年初已構思,基仔更為此定下了很多歌曲題目,其中一首歌名鎖定為《子華說》,而新歌上架一天更即登上iTunes廣東歌歌曲榜首位!基仔表示︰「子華鶼刐w笑裡面麊鬙y,好係香港人鬘肮﹞鴾萴n。例如愛情、上班族、生活日常等,無論乜浀~紀聽到,都可以從中搵到共鳴位,令你會心微笑。」基仔續說:「我同子華講魕O個歌曲概念,我話呢個世界冇第二個人可以幫我達成呢個project,所以我真係非常非常感謝子華呢次拔刀相助。」

問子華神為何這麼撐基仔?子華笑說︰「我好少幫人結婚時做兄弟,人生都係做過兩次,第一次係劉青雲,另一次就係十幾年後幫基仔。好少人請咁大年紀鴾H做兄弟鵅A今次係為鰴礸羌,哈哈。」新歌中,基仔唱,子華Rap,還有林夕填詞、將子華歷年金句整合,最後再由雷頌德監製、作曲同編曲,簡直是黃金陣容。

問到基仔對子華哪些金句最深刻?古巨基:「最深印象係人生三大矛盾『搵食隉B犯法呀?我想謘H』仲有『落鬻岩羃{得鴷s化妝,落鬻帛艭{得鴷s喬裝』好多句都好啜核抵死。」更鬼馬麉Y,子華在錄音期間突然靈感大爆發,還即興創作金句,「船到橋頭變林夕」,「做隻貓、做隻狗、做隻出位的馬仔」,可謂為《子華說》添上神來之筆。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻