logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

廚藝比賽被追成平手 霆鋒輸給「xx的味道」

2018-04-11
■霆鋒的菜式presentation獲讚。■霆鋒的菜式presentation獲讚。

香港文匯報訊(記者 植植)由謝霆鋒與加拿大名廚David Rocco 比併廚藝的節目《名廚爭鋒》日前播出第三集,今次比賽就去到菲律賓首都馬尼拉。

比賽前一日,當然要周圍「辣更」,當地名廚就帶了霆鋒和David食當地地道食物,其中一樣就係「鴨仔蛋(Balut)」,由於鴨仔蛋是於鴨仔孵化過程中被烹調,所以霆鋒和David見到個樣都面有難色,但他們最後都豁出去大啖食。

到正式比賽,這一站蒙眼試食的是馬尼拉傳統菜式-Sinigang(酸湯),為了試清味道及材料,霆鋒實行手口並用。由於今次只有兩個小時去買R和煮,所以試食完後,霆鋒就一馬當先跑去街市買R。買R過程順利,霆鋒首先返到比賽廚房,他以麵條、蔬菜天婦羅、西瓜等來「重塑」Sinigang;而David就以「xx的味道」去烹調。

比賽根據菜式的賣相、味道、原汁原味和創意這四項來評分,三位評判首先點評霆鋒的菜式,他們很欣賞霆鋒的presentation(表現),「用麵條、西瓜同天婦羅,我真係好鍾意你用自己方式去展現呢道菜,好自我。由口感、技術層面謠縑A都係一流,就好似睇住一位畫家鷁e布上畫畫。不過呢場比賽係關於菲律賓嚘蹁銵A以Sinigang為題材,你好似有灟齯荈K題。」至於David的菜,3位評判就話:「整款菜式麍觀唔及Chef Nic,作為一個菲律賓人,我]唔會將椰奶放贔inigang,我想像唔到將椰奶同海鮮、白酒同Sinigang擺一齊,但你將佢]配合得好好,你所做鴷敞}我]每一個規則。」最後,David以24:22勝出。雖然霆鋒今集落敗,但因為前兩站都是霆鋒勝出,所以總成績68:68打成平手。

霆鋒獲評判鼓勵開餐廳

今集被追成平手,霆鋒話:「其實去每一個地方之前我都有search儱磽a出名麰鳩驉B出名係咩dish,然後鬺琣菑v心目中可能已經創一道菜盡量包含晒所有出名鼢X食材鬗J面,呢曮Y我自己fusion方法,分解再重組。而David佢由細已經跟阿x入廚房,意大利黈a庭好興一家大細,由阿x、阿爸、阿仔到灡],一齊入廚房煮一餐飯,呢矕N係佢儭g驗。」

節目播完後,霆鋒就鬖菑vfacebook 上載片段,他說:「第三集雖然輸驉A但我想多謝返當日其中一個評判Chef Bruce Lim。當日煮完後畀分前,佢畀鬙赫悝琚A好開心,佢寫『請你開間餐廳,你開黈伬唌A我會排住隊。』好多謝前輩鴾銕龤A我唔知會唔會開餐廳,但係我會繼續煮落去。」比賽下一站將到馬來西亞怡保,還看誰勝誰負?

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻