logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂世界 > 正文

《創造101》順利晉級 許靖韻再成點讚王

2018-06-12
■許靖韻■許靖韻

香港文匯報訊 內地節目《創造101》上周六進行第三輪專業考核公演。歌手許靖韻(Angela)繼上次第二輪公演成為「點讚王」後,今次Angela再下一城,U莊「點讚王」!今次第三輪考核係邊跳邊唱,Angela一組就揀了原創歌曲《別人家的小孩》,賽前訓練時,導師羅志祥亦都表示呢個舞蹈完全唔係佢呢組的style ,因為反差太大。不過正式公演時,Angela出乎意料,表現令全場觀眾驚喜,一身紅色波點西裝造型,加埋強勁的舞步,令人眼前一亮!最後以組內最高點讚票數U莊成為「點讚王」!

就連韓國男團EXO前成員兼節目製作人黃子韜宣佈「誰是點讚王」時,都忍唔住大讚Angela跳得好,「作為vocal擔當的許靖韻第一次跳舞!許靖韻這次是唱跳歌手了!」完全冇諗過成為「點讚王」的Angela即刻呆驉A旁邊組員同佢講魖潀腹uIt's real! It's real!」佢先至「回魂」。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻