logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂頭條 > 正文

姣藽瓴琱狨趙符Q指控 展鵬呻單位問題多 累母跌倒

2018-06-13
■展鵬晒證據解畫。■展鵬晒證據解畫。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)陳展鵬近日被「蒙面業主」指他去年於將軍澳租住一個單位,單方面提早退租兼欠交一個月租金,收樓時又發現地板發霉變黑,冷氣內又有釘。就此事展鵬昨日在將軍澳電視城為新劇《天命》開工時,表示對事件感到無奈,並拿出雙方的對話cap圖及相片就指控作出反擊。

展鵬表示住在將軍澳這個屋苑都有7、8年,而今次搬了去另一個單位後,住不夠一年就搬走,裡面當然有很多問題出現。他說:「我係大約4月29、30號已經離開住所,以為Settle鬻僱驉A但昨晚就有一瓥纗D,又話我租霸、又話我破壞地板。」他指跟之前住的兩個單位業主都好好關係,今次令他有些無奈。

至於有指他用白紙鋪了在發霉的地板上面,展鵬表示其實差不多全部的片及相,都是他發給業主的,告知對方屋企有什麼問題,他說:「先講地板,魒漶B三個月前已經同佢講驉A天氣冷縮熱脹時就會拱起,係好危險,咁有一次仲令到我媽咪仆親,好大件事,現在仲醫緊腦震盪。每一次個業主都話去整,搵人修理,但每一次都係唔知等幾耐,次次都係等,因為之前睇樓同簽合約都係我媽咪去簽,我真係唔鰣輕銦A同佢睇樓鴾H都係佢隔籬鄰舍。」問到是否因對方主動說簽租兩年租金會較便宜,所以就簽了兩年死約?展鵬說:「簽約時係媽咪簽,自己真係唔鰣輕銦A媽咪睇完一次,就表明房內入牆櫃用唔荂A跟住我]話唔要喇,之後再撞到業主,佢話只要唔改動屋裡面的則,點樣都可以,最緊要肯租就OK,點知簽鰳痊糷J住後,拆櫃啦,原來全部冇油油,都冇所謂,自己搞掂啦,電掣又狂跳fuse,業主之前同我]傾時又話有問題可以搵佢,入鬙h就有問題。」

暗示業主出爾反爾

展鵬指最大問題令其母不想跟業主傾偈是因一個熱水爐:「由年頭四月入去住,拖到我要搵煤氣公司上屋企整,因天氣凍媽咪身體又唔好,六、七個月到,之後對方又嫌貴,要自己搵師傅上屋整,因自己經常唔鰣輕銦A要交由助手處理。至於地板,專業人士都睇到,其實都已變緊灰,都冇蠟鰜蛂I全部相同片都係我發畀佢,話畀佢聽有問題,佢都話整,之後媽咪出魖ヾA我同佢講唔使整喇,媽咪kick到撞到個頭。」

至於用紙及布遮住用意,他解釋不是專登去遮,因為地板撬起晒,全部爛晒,他要搬屋,交吉要影相,相片也是他影的,並不是對方帶區議員上去影的,加上對方話業主要來收鎖匙,但他媽咪又行唔到,要坐輪椅,講洃S講唔到,他又不在香港,於是就叫助手擺條鎖匙在管理處。之後問題就開始出現,他稱大家一時接洽唔到,又指如果對方要拿回一個月租沒問題,但要搞清手續先。他續稱既然事件已發生,自己又是公眾人物,會坦然面對,最好用法律途徑去做。

問業主有否提出要賠償?展鵬謂:「其實真係冇問題,我]之前都有來往過,傾完後佢係同意驉A但唔知點解又有唔同變化,我只希望盡快搞妥件事,我都搵鱈蒏v處理!」他又澄清絕對沒用粗口鬧過業主。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻