logo 首頁 > 文匯報 > 體育世界 > 正文

VAR引起激烈討論

2018-06-22

著名足球評述員江忠德

世界盃如果場場都係強隊勝弱旅輸,咁就太過枯燥乏味!德國輸、阿根廷同巴西都和波,成為了茶餘飯後的話題,而且仲引伸出視頻助理裁判(VAR)的激烈討論,事關阿根廷同巴西都係受害者,今晚8點巴西在第二輪分組賽對哥斯達黎加,我會在廣東台體育頻道做直播睇實VAR仲會唔會做主角?

當出現爭拗時候,VAR確實幫到手,但係幾時用呢套系統始終都係受控於主球證的主觀因素,加上呢屆世界盃現場球迷同時在球場大屏幕一齊睇,對於球證構成沉重壓力,反而令到部分球證堅信自己即時判斷,唔輕易出動VAR幫手,所以球隊遇到邊個球證吹哨子都講運氣!

巴西上場畀瑞士摸和,如果球證肯睇VAR改判的話就贏波,但係話分兩頭,森巴兵團自己踢得曳唔爭氣亦唔值得全取三分。古天奴在20分鐘射入世界波之後輕敵,尼馬表現浮躁影響埋隊友情緒,餘下70分鐘踢唔出應有水平,希望小小苦楚等於激勵,呢場呈獻精彩森巴舞步畀球迷欣賞。

四年前世界盃好勁的哥斯達黎加變成褪色黑馬,整體實力下降,上場輸畀塞爾維亞攻不銳守不穩,今場焗攻爭三分只會暴露更多防守漏洞畀巴西有機可乘!

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻