logo 首頁 > 文匯報 > 要聞 > 正文

遊行者少香油反增? 隨時假籌旗真洗錢

2018-07-04
■行年四十有一鵅u小麗老千」,嗌咪籌旗中氣十足。 fb圖片■行年四十有一鵅u小麗老千」,嗌咪籌旗中氣十足。 fb圖片

今年反對派七一遊行人數係有史以螺怳痋A警方公佈得大約9,800人,跌破一萬。反對派組織年年都借呢場遊行鄹砟蘢},成個維園、成條軒尼詩道都係佢]灟貌o箱,不過隨住越褻V多組織出鄹祗飽A唔同名目麰貌o箱亦都隨之增加,之但係善信越褻V少,點算好呢?惟有好似「中箭」(「香港眾志」)阿河童(黃之鋒)同「小麗老千」(劉小麗)咁爭食囉!話說佢兩個當日各不相讓,鶼靻K站出口鬥疊聲叫人埋去入錢,又嘈又肉酸!有花生友就質疑,遊行人數明明見新低,但有瓛梒麰貌o錢不跌反升,可能係有人借呢個機會將「某蠵」洗返白佢喎。■香港文匯報記者 陳庭佳

講返當日唔同組織鵅u派彩」先。唔計跨黨派而籌到50幾萬蚊鵅u守護公義基金」,第一名係「中箭」,籌到53萬蚊,鶾C行人數創新低之下不跌反升,比舊年多成十皮洁F第二名係活躍成員鰣雈穧h過上街麊壎螺s,籌到46.3萬蚊,但比舊年少髐@成;第三名係「小麗老千」鵅u小麗民主教室」,籌到27.6萬蚊,唔知已經表明有意參加立法會九龍西補選懮,會唔會乖乖]申報埋呢筆捐款呢?

傳統反對派麰貌o錢就全線下跌,民主黨籌到12萬蚊,少5萬蚊;公民黨籌到22.3萬蚊,少大約3.7萬蚊;工黨籌到8.5萬蚊,少4.3萬蚊。主辦單位「民陣」就籌到廿皮,竟然比舊年多魖漭硒X。

小麗疊聲王KO河童

不過,「中箭」呢個「吸金(血)王」之名真係得來不易謘C有網民就影到,當日河童鬖捋伝靻K站出口同「小麗老千」大鬥法,一人一支咪各佔馬路左右,大家鬥大聲想R過對方,最後個結果都幾出人意表,二十出頭麊e童明顯中氣唔夠,嗌魖漭y「支持我]鴾u作」就要回氣,之後更加hea住邀怴A相反四十有一鵅u小麗老千」越嗌越醒神,或者同佢嗌翵鉹中@句有關:「但我]真係無錢!」俾個大你兩轉鴾中k咁樣KO,河童真係要做多纗B動練氣,打少陣機!

有花生友就留意到,今年遊行人數史上最少,但有瓛梒麰貌o錢不跌反升。「Wong Joe」假設有萬五人參與遊行,如果「中箭」、社民連、「小麗老千」一共籌到125萬蚊,連埋民主黨、公民黨等傳統反對派應該都有兩球洁A「即係遊行人士每人都捐鬫妠X二百蚊,我又覺得唔太make sense(符合常識),因為唔係每一個遊行的人會捐錢。咁,呢班人吹出嬼`數,冇人會質疑?」「Yt Wong」就認為成場都係大龍鳳:「借遊行假裝籌旗!所以次次報大數!實際將『黑金』漂白......」

人均捐逾兩百反邏輯

「何少麗」戥民主黨陰公豬:「漢奸李(民主黨創黨主席李柱銘)都唔畀面?只得12萬,千億駙馬(指李柱銘個仔李祖詒)掉塊骨頭畀自己友都肥過『中箭』啦,原來剩餘友情價只得12萬。」「Vincent Ma」就叫善信如果真係咁疏爽,不如捐畀禶O善機構,「至少可以去到受苦的人手中,不會白白送到一班政客的戶口中自肥!」

反對派組織大街大巷擺香油箱搵水腳,都唔係無法無天謘C

根據《簡易程序治罪條例》第四條,為慈善以外用途鬗蔡釵a方進行巀w款活動,需要有民政事務局局長發出鼣可證,否則可處罰款500元或監禁3個月,而許可證申請就要鶭w款活動日期起計最少4個星期前交畀民政事務總署。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻