logo 首頁 > 文匯報 > 香港專題 > 正文

「民族黨」部分「獨」論

2018-07-20

鼓吹香港脫離國家

■ 「我]『香港民族黨』明確主張,只有『香港獨立』,先至係我]香港人唯一鴷芵禲C」

■ 「我]就要明目張膽,明刀明槍搞『香港獨立』就係要分離,就係要離開中國。」

■ 「我]已經好厭惡中國,我]唔會再返轉頭,唔會再認自己係中國人,我]一定要殺出自己一條血路。」

鼓吹武力

■ 「即係對個政權呢,就應該要,即係用曭Z力苤C琝r,差佬抵打啊咁樣赯嚏C」

■ 「若果要真係流血先至能夠得到自由儭隉A或者令到香港繼續保存落去儭隉A咁無辦法就要流血。」

■ 「如果佢(政權)唔肯傾鵅A咪用翵銗L方法,可能要用拳頭或者用磚頭,再勁齱A咁打到佢肯傾為止。」

推動「港獨」的實質行動

■ 「咁我]呢依家係唔止講鵅A我]係行上街頭,我]係要搞街站,我]要搞更多鵀瘞呇P埋活動。」

■ 「每一個界別都要有『香港獨立』龠掑O,所以其實我]『香港民族黨』,依家就係做緊呢樣洁A難聽少少就係滲透,我]已經鰣囍P界別都有咁鴾H士。」

■ 「以前大家都會話,『港獨』呢樣洐讔膨o,諗都唔應該諗......但係當我同埋我班黨員企出薄A我]要主張『香港獨立』黈伬唌A開始呢個社會有人去諗,啊其實『香港獨立』有咩問題呢?」

■ 「兩年內『民族黨』要令香港人全面敵視中國『殖民者』,五年內『民族黨』必須發展出且具現實力量之勢力,『香港民族』不論在『和平癱瘓』抑或『武裝自衛』兩方面均要有充足準備,以無限增加『港共殖民政府』的管治成本,全面癱瘓『殖民統治』為目標,透過威脅手段迫使中國放棄香港之主權。」

■ 「我]要同台灣啦、西藏啦、維吾爾族人啦,或者更加,即係好多啦,大家諗到OK謘A印度呀、美國呀、日本呀、台灣呀、韓國呀,我]係應該形成為一個包圍網,或者係去,即係除鰴繵襣之後,應該係要將佢分散,瓦解呢個帝國。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻