logo 首頁 > 文匯報 > 香港專題 > 正文

網議政事:袋巾「吹水論」庇「獨」 頌雄寸:訟黨齋吹?

2018-07-22

傳統反對派中人為淡化「香港民族黨」等「獨」派組織的違法言行,費盡心思為他們辯護。公民黨主席梁家傑(袋巾),在一個電視節目上就聲稱「民族黨」只係「吹鴾禲v,不會威脅到國家安全,故特區政府不應取締。同場的工聯會立法會議員陸頌雄即時秒殺:「咁唔通你]搞公民黨又係吹鴾禲H......組黨已經唔係吹水,而是有組織、有策劃儮篚閬瘞吽I」

陸頌雄同梁家傑早幾日同場接受一個電視節目訪問。在節目中,梁家傑聲稱,「民族黨」只係「齋講鵅y港獨』」,而黨員亦只得數十人,「國家安全又點會受到威脅呢?」

陸頌雄即時反駁:「組黨都叫吹水?咁唔通你]搞公民黨又係吹鴾禲H玩麊d沙?組黨已經唔係吹水,而是有組織、有策劃儮篚閬瘞吽I唔係幾個人食飯,飲大兩杯(醉酒)講黚滿C梁家傑唔好用『吹鴾禲z去淡化『港獨』問題。」

陸頌雄其後將片段上載自己的fb,並將之形容為「涼瓜傑幭瓡銵v:「如果『港獨』組黨都叫吹水、冇實質行動,咁『公民袋』組黨即係小朋友碌泥沙玩口水啦?真係人唔笑貓都叫。」唔少網民睇片後都大讚陸頌雄寸得應(見表)。 ■香港文匯報記者 陳川

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻