logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂世界 > 正文

朱晨麗獅城奪「最喜愛角色」

2018-12-24

香港文匯報訊 近日忙於拍攝劇集《法證先鋒IV》的無赤嵽髡雇慁R,前晚百忙中抽空飛到新加坡出席「星和璀璨星光夜」頒獎禮,同場不乏內地、台灣及韓國藝人,繼有李準基、王冠逸、秦嵐、劉以豪等,場面熱鬧。

朱晨麗除了任頒獎嘉賓,還憑《特技人》MAY豬一角獲得「星和TVB最喜愛角色」,並於前輩許紹雄手中接過獎項。她並笑指對方頒獎之餘亦不忘整蠱她:「好好笑,一直話睇唔到得獎者字幕,搞到好耐先宣佈我上台,上到去又同我傾髐@輪,之後佢落台我先可以講致謝詞,點之佢又想上薯P我傾偈,好多謝佢將個氣氛搞到咁輕鬆,令我冇咁緊張,同埋本身都欣賞佢,好幸運之前同佢拍完《多功能老婆》就有獎。」而同場的馬德鐘亦獲頒「TVB年度最強人氣藝人獎」。

而於頒獎台上,朱晨麗與「皇后」秦嵐並肩而立,其間也有趁機閒聊,她說:「佢有講返拍《延禧攻略》只係用髐@個月時間就完成,因為趕住有其他炾窗A真係好勁。雖然我未全套劇睇晒,但見完佢之後就好想返去煲埋套劇,皇后真係好斯文,講炰茞蚆n咁,好開心有機會見到佢。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻