logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂世界 > 正文

田蕊妮停工一年錄碟

2019-03-05
■田蕊妮■田蕊妮

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)田蕊妮(阿田)昨日到新城電台宣傳最新大碟《Saturnian》,她表示之前因拍戲而少了時間宣傳,幸好新碟銷量不俗。繼《半段路》後,阿田再派新歌《最親》,歌詞是講媽媽,她說:「呢首歌錄鰴怞h時間,聽落好輕鬆,但歌詞好感動,好多人聽完會眼濕濕,之後仲會拍MV。」阿田又稱自己停工一年做這張碟,好有信心介紹畀大家,更自掏腰包買了廿隻送給朋友,但他們都不領情:「每個都話要畀返錢我,Ali(李佳芯)話要訂十隻,以為講笑,點知佢不停催我拎碟,我就同佢講不如送隻畀佢,因為都唔知點收錢,點知佢又真係要髐Q隻 ,仲有阿廉(曹永廉)都買髐@隻。」

說到同公司的孫耀威跨界做網紅開Live,兩個鐘就袋百萬,阿田聞言即恭喜對方,又笑謂稍後會見到他,會準備一篝虷洛L錢。問到可想仿效對方開Live搵銀?阿田心郁郁說:「都好,但係要搵人壯膽,或者搵吳業坤,佢彈琴我唱歌。」她又透露原本做坤哥紅館個唱的嘉賓,但因稍後要去加拿大工作做唔成。她笑指對方兩次開騷都做不成嘉賓, 覺得跟他冇緣分。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻