logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂世界 > 正文

預告Super Junior第八次巡唱將在港舉行 銀赫苦練廣東話感言U粉絲

2019-07-01
■東海與銀赫身穿型爆金色戰衣登場。■東海與銀赫身穿型爆金色戰衣登場。

香港文匯報訊(記者 植植)韓國人氣男團Super Junior(SJ)成員東海與銀赫組成的小分隊SJ D&E前晚假亞博舉行演唱會,二人以一身金色造型登場,以《Circus》一曲為演唱會揭開序幕,之後又跳又唱,炒熱現場氣氛。2子不單大騷廣東話,更於演唱會上,帶水槍與台下E.L.F(Super Junior粉絲)「激戰」連場,為炎炎夏日消暑。銀赫用廣東話發表致謝詞,大讚香港粉絲們好靚!

東海與銀赫前晚開騷,以廣東話作自我介紹,雖然今次是小分隊的演唱會,不過東海和銀赫仍不忘提及大隊Super Junior,例如兩人即興表演Super Junior的《美人啊》和《SPY》,又向E.L.F透露正在製作Super Junior的新專輯。其後更用廣東話跟粉絲互動,東海用廣東話說:「我鰜軝笑礞H,要搵個好靚,茩m又好性感,煮飯又好,比起任何人都愛我,有冇咁鴾H鰜蚹r?就係你]啦!」而銀赫亦用廣東話U粉絲:「大家有冇掛住我]呀?有幾掛住我們呀?我唔係幾掛住你們,因為每晚發夢都見到你們,但係親眼見到你們覺得更加靚,所以以後要成日見,我等髐竣(前晚)好耐,我成日都好期待鰣輕銇}演唱會,今日(前晚)我們一齊玩得開心齱A準備好未呀?」2人更預告Super Junior第八次巡迴演唱會「Super Show 8」將於香港舉行,E.L.F聞訊當然興奮不已。

香港有好多美好回憶

東海表示很想在香港多留一日,不過銀赫就指他們要回韓國準備SJ的專輯。為了向香港粉絲表達謝意,銀赫苦練廣東話,在演唱會尾聲發表致謝詞:「我們Super Junior好愛香港,鰣輕鉿釵n多美好回憶,回想番2010年我們在香港拍攝《Boys in City》(Super Junior寫真集)畫布,Super Junior M又鰣輕銎薾L專輯大獎,每次都有來香港開Show,係咪?我覺得因為有你們的愛,所以先可以成真,有好多人來香港旅行主要想睇夜景,但我眼中的美麗夜景,係鬺畯惚e耀眼的你們,你們真係好靚,以後請大家鷅ㄥ穠滷艉W,好似現在咁,繼續為我們發光!」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻