logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【網議政事】林卓廷煽人圍 似黑幫收陀地

2019-07-17
■林卓廷發帖煽動針對新鴻基。 林卓廷fb截圖■林卓廷發帖煽動針對新鴻基。 林卓廷fb截圖

一批示威者昨日佔據新城市廣場,有份「吹雞」的民主黨立法會議員林卓廷,就被網民批評像黑社會當年收保護費不遂,叫人佔座直至對方屈服為止一樣。有網民則揶揄,為什麼不帶自己的女兒去,讓女兒體驗一下公民黨黨魁楊岳橋口中的「坐監令人生更精彩」。

林卓廷日昨日發帖,聲稱新鴻基未回覆「市民」的質問,故會「盡快趕到」新城巿廣場詢問處參與抗議,還標註了「參加完小女升中講座後馬上出發」。

既然提到個女,網民「Christine Yeung」就留言問林卓廷:「請問林議員今晚會唔會帶埋自己女兒一齊參與?」「富富」代答:「梗係無啦!遊行咁多日,有無見過反對派囓J女出薯瑽r!」「Hong Chong」就「鼓勵」道:「你個女唔使升中,叫佢跟埋哥哥姐姐一齊遊行衝擊仲好,精彩人生呀!」

網民:點解唔帶個女衝

「Angelman Cheng」直言:「佢唔會叫自己仔女出去衝,要衝就你班傻仔去。」「Chiu Hung Lam」亦道:「同毛婆(『議會陣線』立法會議員毛孟靜)一樣,自己囓J女就收埋,毛婆個仔就去外國做科學家,但人地(])囓J就去坐監......」

有網民就對林卓廷叫人圍商場感到不滿。「Jan Jan Leung」形容:「議員又吹雞去行動,好似睇緊古惑仔電影咁。」「Edmond Cheng」不滿道:「淨(係)識蝦D(齱^無抵抗能力既(鵅^前阬冪,一班懦夫!」

促警「邀」反對派議員助查

「Jay Liu Chun Fai」批評:「叫人去圍,然後走出薔s人唔好暴力同冷靜博光環,係呀......表(面)好和平,但實則用緊另類暴力攪(搞)人,軟暴力,精神折磨都係一種暴力囉!」

「Wilson Fung」就對各反對派議員不斷煽動、包庇暴徒極為不滿:「強烈要求警方邀請立法會議員楊岳橋,譚文豪,朱凱迪(Y),尹兆堅,陳志全,鄺俊宇, 低級調查員林卓廷,胡志偉,毛孟靜,歐諾軒,協助調查,阻差辦公,非法集結,教唆及煽動罪名......等等。」 ■香港文匯報記者 陳川

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻