logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂世界 > 正文

楊采妮教孖仔學識面對生死

2019-08-09
■楊采妮與郭晉安除了談養狗,都有談兒女經。■楊采妮與郭晉安除了談養狗,都有談兒女經。

郭晉安愛犬死亡 仔女爆喊

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)郭晉安(安仔)與楊采妮(Charlie)日前一起宣傳電影《小Q》,二人更分享養狗的經驗,安仔表示曾養狗,一對子女更見證牠的死亡,喊得好淒厲,Charlie認為養寵物其實也可讓小朋友學習面對生死。

安仔回想起兩、三年前愛犬離開前,他趁仔女放學回家時告知他們要有心理準備:「我同佢]講隻狗差不多要走,初時無洁A但有祈禱,小朋友就忍唔住喊,不過都好鵅A有適當抒發係好鵅C」安仔說回想起當時的情景:「我都忍淚,現在唔再養喇,小朋友見證我養隻狗到死鶪憿A所以同佢]講唔好貪得意,養得就要有責任感。」

二人談兒女經

Charlie認為養寵物其實也可讓小朋友學習面對生死,而她本身也有養兩隻狗女,當年因為兩個兒子是早產BB要隔離,所以在BB房外加設圍欄,為怕兩隻狗女覺得她有了BB就不錫牠們,於是就跟牠們傾偈:「佢]好細個,唔可以同你]玩,等下,媽咪仲好錫你],佢]都係好好麉O鏢,在圍欄前守候住,BB喊又會通知我]。」她很感恩小朋友現在健健康康,又同牠們一齊玩,現在她要反過來教兒子不要拉扯隻狗,要錫牠們,要有風度。

除了談養狗,安仔與Charlie還有一個共通話題,就是兒女經。育有一對孖仔的Charlie,最近丟下兒子兩三日,回港及到內地出席電影宣傳活動,她說:「我工作多數唔會帶埋佢],帶佢]做唔到洁C」她的一對孖仔轉眼已兩歲多,並已識行識走,最愛爬上爬落。以往愛對兒子Say No的她,笑言現在學曉放手讓小朋友去學習:「M家我唔會同佢]講No,反而會教佢],叫佢]小心曭式A因為阻止佢],事事Say No,佢]更想去做,記得初期佢]爬樓梯,我Say No,佢]都照爬,不如教佢]小心齱A當然對眼要睇實。」

育有一子一女的安仔亦贊同Charlie的做法,並分享與小朋友相處的經驗:「因小朋友都唔知咩係No,自己以前都犯咁嚙欞~,話No同快齱A快攭O個都唔好,係咒語,佢]唔知大人黈伅﹉[念,蚞c同蚅都慢,因為佢]係小朋友,根本唔知咩叫快齱A可能佢]覺得係咒語。」

安仔不反對子女入行

至於安仔的兩個小朋友分別已11歲和8歲大,安仔也承認可以甩難了。但人總是矛盾的,他不諱言小朋友長大了就懷念他們兒時,每個階段都不同,都會懷念。說到他可再生多個就不用懷念?安仔卻又抗拒說:「唔好諗住,過鬙h就過鬙h。(蔡少芬相隔多年都再懷孕?)佢犀利,為佢掌聲鼓勵鵅C」

談到一對子女安仔就變得健談,並透露女兒有表演潛質,過多五、六年就可以出來唱歌、跳舞,問到將來會否反對女兒入行?開通的他說:「唔反對,但就唔發掘,順其自然。(如果女兒想入行會否幫她一把?)幫到就幫,鬺瓻嵾掠竣U老臨先,等佢自己揣摩,作為父母當然要佢先讀書,完成學業先算。(哥哥得唔得?)阿哥未被我影響,再大囓。」

至於Charlie就指孖仔還小,還未看到他們有沒有表演慾,不過她和老公見到他們互動時,就像看茈L們在表演,她笑說:「雙胞胎其實好奇妙,有好多默契,推來推去你以為打交,但又唔係,食飯又好多畇說A會互餵,而家講就得意,但佢]病我就好擔心,因為會傳染。」本身是獨生女的Charlie,笑言孖仔在她肚裡已有伴,如今又有人陪伴成長就很羨慕。

楊采妮

Makeup:Ling

Hair:Domanic

郭晉安

Wardrobe: Durban

Niki Lee@Headquarters

場地提供:沙田帝都酒店

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻