logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂世界 > 正文

樂壇路上互賜動力 祖兒 千女華雙劍合璧

2019-08-09
■兩位天后都好開心工作路上遇到大家。■兩位天后都好開心工作路上遇到大家。

香港文匯報訊(記者 李思穎)容祖兒《PRETTY CRAZY JOEY YUNG CONCERT TOUR演唱會》前晚踏入第三場。當晚祖兒請來曾經在樂壇被視為競爭對手的楊千嬅擔任嘉賓,兩人合唱了《假如讓我說下去》及《連續劇》,令全場觀眾開心到飛起。

祖兒介紹千嬅出場時表示,「人生像一場競技賽,我的跑道上有很多同我一齊跑的跑手,有一些跑手同你距離特別近,大家都叮噹...... 一時你跑快齱A一時我跑快齱A今晚嘉賓佢同我一路跑住,鬺睆q唱生涯上,如果我沒有遇上佢,我未必有這樣的速度跑咁快。今日我同佢雙劍合璧,希望曾經有一刻我都畀過佢好大動力,令佢跑得快齱I」繼而兩人一同合唱《假如讓我說下去》。

千嬅笑說:「你差蠷蒬菃琚I你現在講洏{彏{,好開心鬗u作路上遇到你,我可以見證你每個階段的進步,同埋睇住你一路成熟,你學懂怎樣表達自己。其實一個歌手最想做到,就係將自己唱的歌,用心去表達到畀大家知道,而大家又接收到,尤其雙子座,好介意人]明唔明白佢,無人知道但我知......」祖兒說:「係呀係呀,你點解會咁知謘H」千嬅說:「因為我個仔係雙子座呀!作為一個歌手,二十年不長不短,二十年更加係一個女人最緊要時間,我都好感謝你路上畀到好多動力我,以前我]唔係好多機會相處,好多洇痝冇同你分享過,見面成日都係『 HI, BYE』 ,但係最近鶪Q年,大家見面機會多驉A溝通時感受到大家都互相成熟驉A人生路上難得遇到好對手,會令自己進步!所以你唔好多謝我,我應該多謝你先真。以前我]鶾{獎禮、叱虪x上台下,真係有好多好令人懷念片段。好開心分享你這一分鐘成功。」

與胞弟紅館合唱

祖兒聽到千嬅這番說話竟接不上來,笑道:「你睇千嬅真係好勁,佢鰜蚹瓻Y唔使講洁C」然後祖兒又話,「聽講有首歌你都好like,所以我]特別揀來唱,大家真係要多謝千嬅,唔係佢真係聽唔到呢首歌。」千嬅就接住話:「我like,唔like我唔會來啦!人生就好似連續劇,雖然無人能編寫自己劇本,但我好開心今晚同祖兒一同編寫這首歌的回憶,送畀大家《連續劇》。」

到祖兒坐飛船升上半空跟山頂觀眾大唱K時,見到自己胞弟坐在山頂, 即叫工作人員將咪高峰給弟,兩姊弟一同大合唱,祖兒更開心大叫:「我終於又完成我另一個心願,鰬儺]同我細佬大合唱呀!」

此外,英皇昨日正式公佈有關持8月5日場次門票的觀眾,均可用作補看8月12日的特別場,如持有當日未使用之完整有效入場門票,亦可作退票退款安排。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻