logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

麥美恩自認轉數快

2019-09-16
■麥美恩希望帶到歡樂畀大家。■麥美恩希望帶到歡樂畀大家。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)麥美恩(Mayanne)昨日到黃埔出席 《小偵探福爾摩斯》決賽擔任嘉賓,她表示會考驗小朋友的頭腦及轉數。問到 Mayanne覺得自己的轉數是否夠快?她笑說:「 平時轉數都快,因為自己鍾意講洁A鍾意表達意見。」

近日市道不景氣, 問到Mayanne的工作可有受影響?她表示影響不太大:「 呢期好返齱A可能大家見到我會開心齱A都希望帶到歡樂畀大家,而今次活動有小朋友都想盡量支持,(有藝人自爆接洽工作時被壓價三成, 可有人趁機要求你減價?)都係正常,冇遇到壓價情況, 始終司儀工作酬勞會較穩定。」

說到其公司有藝員疑因在社交網站上的敏感言論被公司臨陣易角,Mayanne表示不會因此而刻意避忌在社交台上留言, 因平時做司儀說話都會好小心。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻