logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【網議政事】煽暴斂財內訌 同道批搞詐騙

2019-12-06
■吳傲雪fb發文批「星火」是全港最大的詐騙集團。 fb截圖■吳傲雪fb發文批「星火」是全港最大的詐騙集團。 fb截圖

黑衣魔大肆破壞各項公共設施,結果要由納稅人埋單,但與此同時,不少煽暴派就借黑暴悶聲發大財,就連「自己人」都看不過眼。自稱曾被警方「性暴力」對待的中大畢業生吳傲雪,前晚接連發帖質疑所謂「支援抗爭者」的「星火同盟」一直不公開賬目,形容「星火=全港最大人血饅頭詐騙集團」。

指責「星火」賬務不公開

所謂「星火同盟.抗爭支援」由一班聲稱「關注被捕者、政治犯的熱心朋友」成立的「星火同盟.抗爭支援」,不斷通過眾籌以「支援無政黨,鎂光燈以外的被捕、被囚者,為有需要的人士、他們的親友提供各種支援服務」。不過,該組織籌了多少錢、用在哪方面則從未公開,惹來「自己人」的狙擊。

吳傲雪前日在fb連發兩帖,稱現今支援「抗爭者」的所有律師費用皆由「泛民」成立的「612人道支援基金」支付,「請問『星火同盟』抗爭支援係咪可以幫手分擔下手足高昂保釋金同刑毀費用?」其後,她更在帖文中形容「星火=全港最大人血饅頭詐騙集團」,並標注「冇財政報告零透明度」。

「Kam Kei Leung」就問道:「嘩,612有成億喎,咁都唔夠?」吳傲雪就稱:「星火(籌得款項)多過612,只係佢冇公開過。......知道有好多手足搵過星火被無視,知道有律師搵過星火冇得claim。」

在今年區選樂翠選區勝出的盧俊宇亦發帖和應:「星火間公司係乜水?袋埋d(齱^錢走佬都無人知!」「Suki Suet」亦稱:「真係好想知星火收埋蠵做乜!」

「Tony Yeung」就道:「呢個問題我講左(驉^好耐,由D(齱^人××612用20萬租音響開始。心諗我起碼知用左(驉^去邊,星火真係完全冇公怖(佈)過,但就好多人捐俾(畀)星火。」「Sica LP」直言:「從來不分化,只係唔明點解大家會信任從不公開既(鵅^基金,這不是我追求的民主。沒有監察;就會腐敗。」

網友質疑眼紅他人發財

「楊李豐」就為「星火」辯護,稱「你要佢公開資料,係咪即係叫佢將包括手足在內翵p隱全部公開曬(晒)先叫透明?......我地(])最大嚗臚H係個政府,而唔係而家會提供協助俾手足嚝鷚c。」「Franki Cheung」即反駁道:「唔需要講俾(畀)左(驉^咩人(真係冇人想知),但起碼幾多收入幾多支出,支出幾多用係(騿^同事到(度),幾多用係(騿^受助者到(度),呢D(齱^數都要清清楚楚啊!」

「Kei Lam」亦指:「問題係如果有手足真係比(俾)星火拒於門外既(鵅^話點解釋先? 如果有問題既(鵅^話香港人係一批批錢咁每個月比(畀)佢,唔完全公開曬(晒)但都總有責任要諗方法向公眾釋除疑慮呀!」

有人就質疑,吳傲雪砌「星火」是眼紅對方「發大財」,借機為學聯的所謂「抗爭者支援基金」吸水,因為吳在fb轉發了「東九龍社區關注組」發言人、該基金的委員陳澤滔的帖子,稱「想捐錢麊B友,考慮下學聯抗支金」,「每個case 批出去麊鷖B,起碼講出薛琣菑v唔會臉紅,仲有定期財務報表」,擺明是針對「星火」從未公開財務狀況一事。 ■香港文匯報記者 陳川

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻