logo 首頁 > 文匯報 > 香港專題 > 正文

「獨人」拗爛賬 起底恐嚇樣樣齊

2019-12-15

潘書韻稱捐贈物資被兜售 爆完對家私隱即被兇

唔少煽暴派鷇翹伝褻﹞斷為黑衣魔提供暴衝物資,有人就乘機「發大財」,經常因財失義。南昌北候任區議員劉家衡的「港獨女友」潘書韻,近日就聲稱另一「港獨」分子何卓為將佢捐出麊姜蕓咱h賣,係食「人血饅頭」,仲將對方真實姓名、電話地址甚至身份證號碼放上網,佢鵅u支持者」更話要何卓為做「空中飛人」。搞到另一個一直為黑衣魔提供物資鴾H走去同佢罵戰,話佢屈人,要求同佢「對數」。結果,潘書韻就話自己俾人恐嚇,話有人要搵「勇武手足」對付佢同劉家衡,搞到七國咁亂。 ■香港文匯報記者 陳川

話說鬗中憭j學中文系畢業後,與另一「獨」人、中大學生會前幹事黃于喬成立鰶☆价萿嚗黈捙近日鐪b發帖,話自己鰣蚳珥楫i期間派物資畀蠷ル穻P手足,後來因為有「藍絲」上門騷擾,所以將「總值至少4、5萬」鵅u極大量文具(gear)」委託「朋友」、自稱「前線勇武」鵀顙繻陛]Lukas Ho)幫佢免費派畀學生,「誰知後來得知佢疑似將我鵅y文具』混合佢屩鉠瑹P銷,更向我介紹過去嚝ル芴P售我捐出鵅y文具』。」

潘粉急護主 謀掟對方落街

佢話何卓為咁做「已經唔係呃我錢咁簡單,你係呃前線出去打仗鴾p朋友......最後嚚虼D就係要佢交還返我]送過去差唔多數量鬁ear,同埋收蠷ル嚙,麻煩退還畀學生......唔知佢用呢樣狫鰲X多錢,我只係希望洏i以去返有需要鴾H手上,而唔係俾(畀)齯H飲酒媾女洗(使)晒。」

唔少潘鴾銕貜怉d言,話要「私了」何卓為。「Regin Liu」話:「明知前面勇武打起上蟑曮Y人咁品,佢仲搞呢珅係咪想俾人打,你唔好俾(畀)我見到你見一鑊打一鑊!」「Kam Wai Fok」更道:「呃呃埋埋d(齱^錢等佢用蟆筐重嶁ヾA見×到佢要佢做空中飛人!」

不過,有人就覺得潘書韻咁樣「出賣自己人」唔多妥。「Martin Chan」話:「四五萬(貨)?會唔會已經派晒啊!四五萬貨,認真,大愛d(齱^派出去,一次遊行都派晒喎。」「白偉洛」亦道:「呢個巴打有派裝俾(畀)我朋友,佢做過咩唔方便講,但前線手足一定知佢做過咩,無需要貪你d(齱^裝仲要俾你咁(人格)謀殺......」

對家同道幫腔 批潘網絡公審

「Rebecca Ho」就踢爆:「成件事係:五飛成本價賣豬咀(嘴),你比(畀)一批佢免費送,你果(鶠^批送曬(晒),但仲有人需要,佢先話自己果(鶠^批要錢炸(咋)wo(喎)。」

宣稱唔係何卓為同夥,但就有向黑衣魔提供物資甚至幫人走佬去台灣黿i家俊就特別勞氣,連發多帖狠批潘書韻:「人]原價賣麉Y自己入多鼣f套現俾(畀)恆(琚^常開支,律師都要交租啦,個倉李+×送麉均I」更自爆:「我送走瓛虒竷h某國已經冇cashflow啦,原價入原價走都要俾佢公審!」

張家俊鬘t一帖就話:「有冇數可以對到點樣賣到四萬幾五萬......佢(何卓為)私底下俾(畀)錢入鴷有拎出去賣過,仲要有晒單自己幾錢買鰲X多隻。幾錢買,就幾錢賣,賣果(鶠^囓糬n上佢倉度買一送N咁隊囍h麊姜磠琚]畀)細路。你響fb開火,我都想響fb睇睇inventory出貨條數,我]都唔想老屈你]明明俾(畀)髐傽X三十萬貨又講到淨係收魖漈U蚊貨咁。」

「Michael Or」亦話:「各執一詞拗緊,然後姓潘鵀菑v都冇確鑿證據就開人]樣、名、電話、地址,用自己班狗公恩客散播出去,差在未報警。同篤灰有咩分別?自己俾人搞唔敢派裝就推個波俾(畀)人,然後又要唔信人。咁××街賤格就唔好搶道德高地啦,除非唔係有心,不過咁×蠢就真係唔好落手落腳支持抗爭,害死唔少人。」

潘書韻其後就話爆魕O單洃妨寣A「不斷受到各種恐嚇、威脅,包括威脅找所謂痴(黐)線勇武手足對付我和劉家衡,他叫我的朋友要『臟礂琚z不再說這件事,否則他也控制不了那些痴(黐)線勇武手足......為了滅我聲,身邊的人全遭受攻擊,包括所有相熟的女性朋友,亂指控她們做雞、『發國難財』,想我為了保護他們不再追究事件。」

但之後,唔知發生咩事,潘書韻就話係對方不願公證對數,「又作(做)出公開學生手足資料的行為來威脅」,「為保障學生安全」,佢決定不循此途徑追究,但會資助受騙的苦主追討的律師費,又要對方全數歸還以前用不法手段騙取的金錢等等。

呢單洁A睇怕都仲有好多花生食。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻