logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

網議政事:賣「催淚彈味」雪糕 黃店食血饅仲鬧人

2020-01-12
■雪糕店鬧話佢消費「抗爭者」鴾H係「冷氣軍師」,有人製圖反諷。 fb截圖■雪糕店鬧話佢消費「抗爭者」鴾H係「冷氣軍師」,有人製圖反諷。 fb截圖

有時齱u黃絲」真係好分裂謘A呢頭賣慘情,儺Y賣雪糕,竟然有人咁都覺得冇違和感鍐{。荃灣有間雪糕店近日推出一款所謂「催淚彈」味雪糕,話係想大家唔好忘記「抗爭者」喎,但唔少網民就覺得間雪糕店就真係冇忘記要消費「抗爭者」苤A鬧爆佢]食人血饅頭,但有讔曋N食玩鵅u黃絲」就依然支持,間雪糕店就鬧籪嗃消費「抗爭者」鴾H係「冷氣軍師」。其實又真係點鬧都鵅A過去7個幾月佢]都係一時一樣咁鬧人謚捸A唔係仲未慣啊嘛?

facebook專頁「See生活」前晚出鱄舁ost,話荃灣荃新天地有間雪糕店,出鰲琚u催淚彈」味雪糕,個老闆話「係希望大家消費鵀P時,唔好忘記一班『抗爭者』鶾L去咁耐以齔L私付出」,仲揚言一日未「抗爭成功」,一日都會賣呢款雪糕。之後個老闆就懶幽默話雪糕不含二噁英或有毒殘留物喎。

同道批「兄弟爬山唔包玩膠」

呢個老闆仲有心思研發新雪糕口味,但好多「手足」就唔係咁諗。「Enya Wong」客氣地話︰「唔好咿Od(齱^狊丑]薄^講笑。」「Joyce Tang」火爆地鬧︰「對唔對得住『殉道』班『烈士』?鶪W萬粒tg(催淚彈)係咁(畀)你當噱頭賺錢?唔好又話兄弟爬山啊,玩膠唔叫爬山架(謘^。」「Yuu Yau」亦反問︰「好好玩?咁鍾意食催淚彈走去前線用個口接住黎(薄^咬啦。」

「Gordon Li」就揶揄:「有冇人血饅頭味?」「Anya Tan Terence Chan」恥笑:「一早都話佢]中(鍾)意催淚彈味謚捸A唔吸唔安樂!」「Vinus Chan」道:「喲(齱^家長帶埋細路出黎(薄^示威,又話有毒叫警察唔好射,而(M)家叫人食,思覺失調!」「Toto Le Hero」就講得最直接:「大佬呀唔好咁黐線啦!」

為免槍林彈雨嚚|戰擊殺自己人,有齱u黃絲」就出謎幘M間雪糕店係「真黃店」,仲話間舖頭有支援過「手足」。「Jeff Arlo」反擊︰「有D(齱^人以為救完人就可以咱艙P做其他蠢事,而港珠(豬)一見話救過人就射驉A唔再思考下(鵅^佢做翵銗L野(洁^畯琚C」

老闆還拖被問係咪想「裝修」

俾人鬧到咁,間雪糕店都自爆身份,用舖頭賬號「Sogno Gelato」留言開拖︰「我做乜×野(洁^唔×琝r,出黎(薄^講喇,落鋪(舖)等!」佢又話自己食催淚彈一定多過「冷氣軍師」,語氣真係同禷礎褋]一樣。間舖仲話自己整呢個雪糕仲有《紐約時報》訪問??。「Reiji Ri」恥笑︰「國際線?我只睇到×事×出國際,係你自己自我感覺良好覺得好威咋。」「Andy Leung」終於帶出熟悉鴷x詞︰「Sogno Gelato,你係咪嫌自己間鋪(舖)太舊(要裝修)?」

■香港文匯報記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻