logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

網議政事:院內播謠顯毒口 仇警醫護冇「仁心」

2020-01-12

醫者除了要「妙手」,更要「仁心」。只有「視病猶親」,先至唔會愧對病人把性命託付麰咱禲Cfb「Medics HK 香港醫護」群組就鰜e日流出鰲X張威爾斯醫院同律敦治醫院鴾熙◎茪龤A發現原來真係有咁多醫護鬗膝葺撠|內宣揚「仇警」。唔少網民批評有關人等利用公立醫院作個人政治訴求,有違職業操守,醫管局應該予以嚴厲紀律處分。

失實仇恨言論 違操守害病人

鰜繙葩翕豸醫院主大樓1樓鼣q道,兩旁「暴大」醫科生鮞ocker上就貼滿唔少「仇警」標語。其中367號locker上就貼鰼i唔押韻鴷揪o詩,上面有紅筆寫住「謀殺!!」黑筆則寫住「香港警察唔係人 市袋橡膠直射人 衝入地鐵放催淚 毒煙籠罩每一區」嚗郅y,再上面又貼鰼i寫荂u何君堯可恥」等等。呢種將負面情緒帶入醫院鵀畾|顯然有違醫護專業,自然俾唔少網友留言鬧爆。

的確識6個5**都唔代表就做到個好醫生,「Joyce Ma」就覺得醫學院更應注重培訓醫科生的專業醫德:「Just reveals that medical students don't know what's professional ethics,強烈要求要考核學生個人道德水平,黑心腸怎醫人,未曾畢業,已經先致力散播仇恨言論,知否會很大機會嚇死病人的。」

有網友就建議院方應對滿腦仇恨屩暩@提供適當治療,比如「Tse Ann」就話:「M家香港真恐怖,齯H失智到冇邏輯思維,只有仇恨,再咁落去香港是否會暗藏好多計時炸彈?這些人真係及早接受治療好齱C」「Chan Ky」就質疑「全個HA都黃」,令人擔心「醫科生唔跟可能冇得畢(業)」。

「Anthony To」就唔明點解醫護要雙重標準、支持暴徒而仇恨警察:「 醫護人員,你地(])可有譴責暴徒多次私了無辜的市民嗎?無?你地(])支持牠(他)們使用暴力?但譴責警察使用武力平亂?何解?」

在律敦治醫院,有人就鷈憟芨鴗蔚ヮㄗ鴩漹i寫住「他的名字叫周梓樂,他只是恰巧不是你家兒子」及「就算戰地醫院 亦須先解除武裝 執法為名 濫權為實 解散警隊 刻不容緩」嚗郅y。身為醫生竟然鷈撠|內消費死者認真離晒譜,「Belle Ko」就直斥:「仍然消費死者,真係死唔眼閉!」「Van Yau」就話:「利用公共醫院作個人政治訴求,唔理事實根據抹黑警察,唔單止冇醫德,更加冇職業操守,應該接受嚴厲紀律處分!」

「Connie Tse」則鬧爆無良醫護唔顧病人感受:「黃絲係冇醫德豲漶A不停將政治帶到醫院,罔顧病人情緒,有冇諗過好多病人可能好唔想睇到呢鑨麉襯央A有冇考慮過病人睇到呢曮襯扑|唔會影響心情,呢曮}你]班黃絲醫護做狣o!」 ■香港文匯報記者 黃書蘭

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻