logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【街談網議】光顧美心系食店 林卓廷「偷食」斷正

2020-01-14
■林卓廷被拍到「偷食」美心旗下的一風堂。fb圖片■林卓廷被拍到「偷食」美心旗下的一風堂。fb圖片

泛暴派煽動年輕人用暴力解決政治爭拗,導致香港有唔少店舖鰫O半年不斷遭到暴徒以「裝修」為名破壞,意圖滅聲。香港品牌美心集團,就因為其創辦人之一伍沾德的長女伍淑清發表過譴責暴徒鴷蕈q言論,而令旗下眾多分店遭到黑暴破壞。雖然泛暴派大搞「黃色經濟圈」,呼籲黃絲不論「和勇」,都罷食美心等藍店。但「身體最誠實」麊x暴議員林卓廷,竟然俾自己友「連衛兵」踢爆佢偷偷去食美心旗下的一風堂,搞到「高登」同「連登」呢班同佢一齊爬山鵅u港獨巴打」,都齊齊鬧爆佢破壞黑暴鵀@識,倒「黃色經濟圈」米。

今次佢被「野生捕獲」,就梗俾自己「手足」鬧佢違反誠信啦,鬧佢鵀h到數唔到。「Rorschach.」鬧佢:「支持連衛兵全面監察泛民議員盡選民義務。」「一鋪過」則大鬧佢只識食人血饅頭:「飯民正一仆××家×人血饅頭就識食」「唔~~天氣不似預期」又鬧佢:「依(??)個擺明飯民政棍黎(薄^,×佢都冇×用。」

講真,真正鴷薔D精神應該係多元包容至琚A點可能因為別人麍F見同自己唔同,就要用暴力破壞商店螳嚇他人,藉以滅聲,同「恐怖主義」又有乜分別呢!不過曭x暴派口講一套又做一套,推人]去死自己快活,就係靠唔住麍F棍囉。 ■香港文匯報記者 黃書蘭

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻