logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【街談網議】煽罷睇「子華神」炒車 「勞工組」除名當無

2020-01-14
■黃子華日前在fb拍片澄清。黃子華fb短片截圖■黃子華日前在fb拍片澄清。黃子華fb短片截圖

之前被街工立法會議員梁耀忠剝削而另起爐灶鵅u勞工組」,日前揚言藝人黃子華自導自演鵅m乜代宗師》,「收數百萬元片酬,卻以香港製作成本高為由,北上深圳拍攝電影」,於是列入「和你罷睇」名單。被唔少黃絲視為「子華神」龠壑l華日前就拍片解釋,話冇收過一毫子,仲賣鷐h樓拍戲,都係為魕蝑輕銋q影。炒魖鵅u勞工組」就輕描淡寫除返名當無事,仲「祝福」黃子華第日有「足夠資金」拍下套香港電影,「毋須再剝削自己和工作人員。」呢灟艭{錯嚘A度,搞到禷懇楔齛u去洗版,要求佢]道歉,不過黃絲唔係要拒絕所有內地製造洢均H諗好立場未先?

批收幾百萬片酬北上取景

「勞工組」日前鰫籊刈街站,宣揚罷睇「紅色賀歲片」,其中黃子華套《乜代宗師》都有份。佢]唔知邊到收到風,話黃子華收鷐あ妐U元片酬,但就嫌香港拍戲貴選擇北上。佢]聲稱,「影響製作人工過高的是扭曲的明星制度」,反問大家「係咪上鰳咱x鴾l華神就一定要支持?」《蘋果日報》同埋《立場新聞》都有幫「勞工組」宣揚呢個「名單」,佢]又二次轉發擴大影響,立志要大搞特搞「黃色經濟圈」。

不過好快黃子華就自己拍片解釋件事,「我做埋編劇、導演、演員,都冇收過一毫子」,更仲為鼲搹蚑瞍??。雖然套戲係鶷`圳拍,但就唔係合拍片喎。

「勞工組」炒車之後,鐪acebook死撐話自己一開始評鰹M戲做「一粒星」,係「有討論空間」,但「感謝」黃子華回應,仲話會騿u罷睇名單」將《乜代宗師》除名。不過,佢]依然句句有骨咁「祝福」黃子華第日有「足夠資金」拍下套香港電影,「毋須再剝削自己和工作人員」喎。

而近日高調宣傳唔幫襯內地製造產品龠懇楚A就為鰶壑l華放棄底線,矛頭一致對準「勞工組」,去佢]fb洗版要求佢]道歉。「熱狗」陳秀慧就鬧佢]︰「屈完人,道歉都唔使,仲可以高姿態(企騿^道德高地回應。」「Chicharito Ho」話︰「『正式將之除名』嘩,×你,好×大威嚴呀,巴閉啦你!」「Flow Lee」就揶揄佢]︰「原來閣下係大台,失敬失敬。」「Kenneth Ip」就直言︰「自己冇責任調查,人地(])有責任解釋。」

陳秀慧批屈錯人唔道歉

「Shek Chun Chiu」話:「班黃絲已經癡(黐)曬(晒)線,生活上所有事都要同政治拉上關係,其實咁做係好悲哀。」其實過去7個多月都係咁啦,不過今次辣荍A]個「子華神」隉C ■香港文匯報記者 文根茂

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻