logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【監察新科議員】倡狂抄牌解違泊 林名溢辣茖恭D

2020-01-14
■林名溢鐪b預告已經諗定3招打擊違泊喎。林名溢fb截圖■林名溢鐪b預告已經諗定3招打擊違泊喎。林名溢fb截圖

個個都做區議員,你估個個都識做區議員咩。新任大埔區議員、泛暴派麊L名溢,日前係威係勢咁鐪acebook度開post話,已經諗定3招打擊違泊,包括要求警方定期陪區議員去巡區抄牌、要求增派交通督導員、要求警方對多次違泊者拖車侍候喎。其實違泊情況嚴重,一定事出有因,但有齯H就只係識解決眼前問題,有網民就留言話佢呢3招係「治標不治本」,叫佢「解決車位問題先」。

網民質疑治標唔治本

呢3招毫無創新可言鴭蛩ヾA當然震撼唔到街坊,但似乎就令部分車主街坊震怒苤C「Gordon Jin」留言話︰「解決違泊,抄牌罰款不是目的!僅抄牌不解決問題就南轅北轍了。」「Jon Chan」亦話︰「林議員,大埔墟咁旺就係因為舊區多地舖車可到門口,所以吸引到其他大埔人什(甚)至外區客黎(薄^。......如果你要係(騿^呢區攪(搞)抄牌捉違泊相信並非大部份(分)人所願。」

「Hy Chow」直情覺得林名溢幫倒忙︰「抄牌冇用因抄鬻韞[唔會走,就算走左(驉^轉頭唔夠幾分鐘就會有後來車補上,並不是解決問題。」佢仲話,開得車鴷咱薯h數都住鬗膠@交通不足鵀a點,認為大家應該忍讓,「想地區經濟繁榮又冇人流車流,邊有咁完美。」

部分網民亦似乎比林名溢更有識見。「Man Ho Chung」反問︰「點解唔可以覓地建多層停車場去治個本?根本係唔夠停車位,一係就貴到乜咁。」

「Ling Cheung」再具體齱J「建議而(??)家大中舊賽馬會既(鵅^臨時停車場,興建多層停車場好過啦!」林名溢見反應咁大,唯有話其實抄牌規劃兩樣都會做。

擺官威叫警察畀佢抄

最搞笑麉Y網民「Cheungkai Tsang」問林名溢︰「如果警察不同議員一齊去的話,你會有甚(什)麼方法?」林名溢聲言︰「咁我會同佢]講,如佢]唔執法,不如讓個執法權畀我,我義務幫佢抄牌。」「Wallace Wong」似乎就對呢種自以為官威大晒鵅u方法」反晒自(白)眼︰「要提交俾(畀)立法會wor(喎),同佢地(])講真係有用?」 ■香港文匯報記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻