logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【網議政事】泛暴派搞抗疫騷 自己友都鬧玩膠

2020-02-11

人]抗疫,佢]做騷,講緊鼢N係大埔班泛暴派區議員。特區政府之前先講魕狾鹵堋艀P法定組織兩個星期唔開會,但大埔班泛暴派區議員噚日又開山寨會議,仲「通過動議」要特首林鄭月娥同警隊去武漢抗疫,以表政府「愛國」、警隊「忠誠勇毅」 喎。咁小學雞鴾葴A,連有份開會鵅u熱血公民」黃兆健都頂唔順,發文鬧爆班議員面臨疫症都仲「玩膠」,睇唔到有咩意義,於是用腳投票,早早離席唔陪佢]癲。

開山寨會叫特首上武漢

大埔班泛暴派區議員噚日又開山寨會議,仲一再討論區議會職權以外洁A大炒政治,包括要醫管局唔可以追究罷工醫護等,仲要求林鄭月娥同警隊去武漢抗疫,真係令人晒頭。

佢]集體失智鵀甈陛A連泛暴派自己人黃兆健都頂唔順,話「玩膠都費事」,中途走先,再鐪acebook發文鬧佢]「玩膠玩到樂此不疲」,「相信並非普羅大眾對議會的期望,我亦看不出有任何實質意義。」佢仲揶揄班區議會同事話︰「不如開個工作小組專玩膠,咁我好預灡伅﹛C」

網民批有時間不如派罩

對於佢]嚝x劇,唔少網民都留言鬧埋一份,話佢]掛住玩而漠視民生。「Leslie Chan」話: 「佢地(])之後想用咩方法另(令)到呢件事可行?真係倒不如係(騿^口罩不足既(鵅^情況下,強化衛生環境重(仲)好啦......」「Jimmy Man 」就話:「不如關注下(鵅^大埔區民生問題先,注意下(鵅^地方環境清潔衛生消毒,派口罩,減少街坊受感染措施等等!因此(為)肺炎會死人,不是說笑。玩洃ㄛO現在時間!」「Joanna Chan 」都話:「就好心區議員做番(返)自己區鴾u作啦!幫老人家找下(鵅^口罩,派下(鵅^消毒用品比(畀)佢],關心下(鵅^他們吧!你]係區議員唔係立法會議員呀!醒未呀!地區工作都未做好, 做埋冇(無)謂洁I」

不過,今時今日再離譜翵くㄕ酗銕貜怴A有人唔抵得黃兆健話其他議員,於是就留言寸黃兆健黨友都係咁上下,「(「熱血公民」成員)鄭錦滿發動既(鵅^『圖書館戰爭』算唔算玩膠?」又真係駁唔到喎。■香港文匯報記者 黃書蘭

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻