logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂世界 > 正文

王浩信形容完成艱難任務 應付法庭戲兼要脫水修身

2020-03-23

香港文匯報訊 (記者 李思穎)王浩信、蔡思貝近日忙茯健s劇《踩過界II》開工,兩人在過去的10多日要應付法庭戲的陳詞對白,實在心力交瘁,王浩信更為準備一場出浴戲,要脫水修身,更是苦上加苦,日前終於大功告成,可以鬆一口氣!

王浩信在社交平台貼上穿上浴袍,及一張赤裸上身的背面照,他形容:「連續19日麊k庭戲加最後一日要拍除衫翵R涼戲!我終於完成了!對我來講好似完成髐@個好艱鉅鴷羺!」

蔡思貝賀壽星爸爸祝平安

他繼而透露整個過程的艱苦:「每日12個鐘頭工作,兩三個鐘頭溫書,其他時間做人基本要做洁A之後每一日急速流暢鼣秘,以盲俠麉犖A為唔同黈蚰騚ㄔX控辯,每一日完成之後都可以話係心力交瘁,所以每日都同自己講,休息好第日再薄I從緊張到輕鬆到最後第15日,要開始脫水狀態循環,準備最後一日沖涼戲,第一日8L水,第二日4L,第三日2L......到最後一日有需要先可以飲一啖!在雙重環境底下最後兩日精神上真係有一種抽離儱P覺......最後將僅餘黚銃q由血液泵到肌肉完成了廠景最後的一場!終於完成......懇請大家恕我長氣,但係我深深體會越艱辛儮L程學到炩V多,好似每一場官司,幫每一個受害者,令我體會到公義......大腦吸收知識,一定要在放鬆的情況底下,一緊張就唔入腦等。事情好壞都在乎你的角度,但經過時間,一定會過!到最後都要講返句記住支持,疫情下共勉之!」

同劇另一演員蔡思貝在社交網放上和父母合照,相中蔡父拿起壽包和太太碰杯,而思貝就吻賀壽星爸爸,並留言:「真好, 十多天法庭戲過後, 筋疲力盡, 剛好我休息一天,能夠跟我爸爸慶祝生日, 要平安健康。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻