logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂世界 > 正文

媽咪居首爾 衛蘭感憂心

2020-03-19
■衛蘭表示正積極做GYM減肥。■衛蘭表示正積極做GYM減肥。

香港文匯報訊 (記者 梁靜儀)衛蘭(Janice)昨日到電台宣傳新歌《低半度》,她表示歌曲是輕快的爵士風格,歌詞講唱歌不用唱到好澎湃,唱低半度輕鬆很多:「好洐屭柎how Off,(即係有麝自然香?)That's true,(係咪反映內地歌唱生態?)唔使一定要大叫至感動到人,林憶蓮都有特別風格。」

受疫情影響,Janice的海外工作全面停頓,她表示上次出埠演唱是上月在悉尼開騷,幸好前兩年不停四圍開騷有積蓄,生活都OK。她笑說:「自己唔算大使,最大開支都係做GYM,(所以呢排瘦驉H)冇磅,不過每朝都空肚做GYM,好Work,一星期做四、五次,因為我腹部太多脂肪可消耗, 之後全日食一餐,維持魖潃茪諢A 開始鷒T食,習慣鰲N唔覺肚餓,反而食多會唔舒服,(乜原因推動你減肥?)都係為鱁楛d。」

新冠肺炎全球持續擴散,首爾亦是重災區之一,Janice坦言都擔心在當地居住的媽媽:「我一月時同個女性朋友過去,鶖犮禰撳z發,我都有打電話問過媽咪,叫佢小心,(媽咪夠唔夠口罩用?)都夠用,唔使寄畀佢,媽咪都好少出街,當地最大影響係大邱,媽咪就住鰣弘洁A所以好齱C」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻