logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂頭條 > 正文

C君新劇露肉登場 遭陸永女兒恥笑?

2020-05-14
■ C君笑指見過劉佩玥網上買樓。■ C君笑指見過劉佩玥網上買樓。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)劉佩玥(Moon)和C君前晚於電視城出席直播節目宣傳新劇《降魔的2.0》,二人表示平日都有網購習慣。C君笑指見過Moon網上買樓,阿Moon就帶笑否認:「 信佢一成,雙目失明。」她謂平時網購除了買衫及鞋,得意的東西都會買。問到可曾中伏?她說:「當然有,試過上網用2,800蚊買口罩,原本打算買給家人及幫助有需要的人,但等髐@個星期都冇回覆,以為被呃,都驚,好彩之後對方都有退返錢畀我。」

C君自爆曾從外國網購價值近十萬元音樂器材,但因為太貴,也不敢告知老婆。談到他近日在劇集《降魔的2.0》露肉登場,他笑指收視即刻上升,好多小朋友都喜歡他不穿衣服的造型:「陸永齯k對住我係咁笑,可能終於有個成年人可以畀佢]恥笑,如果阿Moon都唔儭隉A我諗大人細路都鍾意。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻