logo 首頁 > 文匯報 > 馬經 > 正文

【後來居上】太陽威威志趣相投

2020-06-24

第七場、第二班、一六五○米。摩、東兩廄在谷草高班賽經常施馬海戰術,想不到在今場羅富全可分庭抗禮。「太陽威威」上季田草短途起家,踏入今季羅富全卻刻意替牠增程出擊,結果兩勝谷中一哩。事實上,此駒一月時在三班力擒「玖寶」及「又係熊」只勝頸位,但大前仗加分加磅卻是贏出一身位,除了形勢配合之外,馬匹不斷進步亦係事實;翌仗首爭二班賽,雖然不敵「與龍共舞」及「傑彩繽紛」,但與「翠龍」亦不過相差半身位得第四;上次加程跑千八米欠氣量,現重返一哩,有過二班經驗再來,能挑戰群雄絕不奇。

第八場、第三班、一六五○米。無論係何澤堯騎「精算」系賽駒,還是替呂廄效力,都可以話係數據甚強的組合,騎練合作季內取得廿五W,固然係亮麗數字,今次列陣的「精算齊同」,今季一配何澤堯即勝,今次兩大條件配合,又係捧場時候。「精算齊同」今季二月中復出,至今跑了四個月,體力較對手優勝是不爭事實。經兩仗開氣後換上何澤堯,即飛到馬到報捷;贏馬後回升三班,大前仗僅以短頭位飲恨得第三,翌仗用郭能回一回,上場重配何澤堯又跑第二,今次賠率不太熱,值得一敲。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻