logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

李柱銘突割席 攬炒即咒早死

2020-06-27
■黎耀駿發文指「李柱銘可唔可以快囍滿H」fb截圖■黎耀駿發文指「李柱銘可唔可以快囍滿H」fb截圖

港區國安法即將立法,一直撐黑暴攬炒鵅u禍港四人幫」之一、民主黨創黨主席李柱銘亦同縮沙。佢日前鰡筐外國傳媒訪問時突割席,話「提倡攬炒的人,他們一無所知」喎。唔少攬炒派中人即刻向佢開火,有人仲叫佢快囍w。當然啦,有家有業鵅u禍港四人幫」煽人去攬炒,然後話褪就褪,一來係驚鰲銊炾磞w法啦,二來係激冇人冇物儱Q上位班攬炒派講大齱A到時曮嵽穸J鶹嬼|時DQ驉A「泛民」就可以千秋萬世啦!

《紐約時報》中文網日前鶶纗D中指,李柱銘在該報專訪時稱「『攬炒』哲學很幼稚,並說要求獨立會讓香港失去國際支持」、「提倡攬炒的人,他們一無所知」、「如果你發動一場革命,然後徹底失敗,很多人會和你一起死。這對香港有什麼幫助?」

報道一出,「青年新政」前成員黎耀駿睇完就好惡毒咁話:「李柱銘可唔可以快囍滿H唔好再拖後腿了!手足流血犧牲換幭顗ㄕ赤G,你個老不死不斷想中和返晒佢。求你了,『早死早荂z,好嗎?」

有意參加今年立法會選舉麉e「香港大專學界國際事務代表團」發言人張崑陽亦乘機發帖,將議題推升至所謂「世代之爭」,聲稱「年青(輕)人沒有,也不可能有這種大中華情意結。我們成長於『中共最囂張拔(跋)扈』之際,對和平沒有一絲寄望。......對中共仁慈,就是對自己殘忍。東郭先生對野狼仁慈,卻遭其反咬一口。猛獸兇殘,本性難移。野狼如是,苛政更甚」云云。

網民譏諷李兩邊不是人

「King Kin Hon」就咁回應:「宜(M)家理應係佢地(])(民主黨)鵀泵迄薄A佢地(])當然想盡量減少改變,係世代鬥爭!」「男兒當打交」就指:「其實你咪on××鰜蚹磥丰葥筍妝j(隉^,d(齱^藍絲一早已經認定你係亂港份子啦,搞到兩邊不是人,為乜?」

「Dja_Djedje」就指:「因為你李柱銘今日擁有麊娃銴茼h,所以至認為提倡攬炒係無知。」「最佳毒×」就質問:「我想問鴽鶿W銘住緊邊度?係咪豪宅?」「男朋友對眼好細」則鬧佢:「真正食人血饅頭,食足幾十年!」

「奧巴麻美揚」就指李柱銘應該以柱銘坐監換取「制裁中國」:「快孎內尪U燒埋僅剩既(鵅^光環,俾外國制裁××(中國)啦!然後好快囓灡I一邊收×皮,香港人咪信×鬻A條×頭搞到而(M)家咁!」

不過,都有網民覺得支持攬炒鴾H的確無知。「劉麥氏龍」咁話:「事實就係,其實自由唔係想像中咁重要,並唔係要付出條命去換取洁A如果係儭隉A神早已經革命驉A而香港人其實都唔係折墮到五餐溫飽都滿足唔到,所以叫人『勇武』? 算吧啦!」「louislouis」都話:「有×人發動革命,係口革。」「無尾bear」就覺得:「1年過去,攬炒爭取到什麼?8,000人被捕定國安法?係時候發完夢,落床睇下(鵅^出邊(面)個世界!」 ■香港文匯報記者 黃書蘭

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻