logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

攬炒派譏阿婆「榮休」身有屎

2020-06-27

人過留名,雁過留聲,但人稱「民主阿婆」鼣砟閬w生又留低鼵A?噚日佢要退出政壇黈灡坐@出,昔日同佢一齊「賣港求榮」幭顗ㄛㄟ言J都捧到佢上天,但唔少攬炒派中人都非常鄙視呢屭末蛂A並狠批陳方安生根本對香港「民主」冇乜貢獻,更有網民直言佢退場根本係身有屎,同乜80歲無關囉。

曾與陳方安生一樣樂於去外國賣港求榮幭顗ㄛㄓ膝謐痁珨窾貝防醲@日鐪acebook發聲話,「感激」陳太「為香港多年付出,請多多保重。」佢黨友郭榮鏗就專登用英文話自己好榮幸同呢位「尊貴鴾k士」一齊服務,跟佢學習多年,再貼鰼i同陳方安生、「專業議政」立法會議員莫乃光之前鬘~國賣港求榮鵀X影。莫乃光都轉發呢個帖文,反問香港仲有冇「良心」喎。

不過,唔少攬炒派中人都對呢衋蕪c言論嗤之以鼻。「人民力量」劉嘉鴻鐪acebook話:「任何人都有權退下來,旁人不必置喙。但睇見排山倒海式對一個民主credentials(信譽) 薄過紙、遊行突然中途去恤髮、一心齋等中共『讓步』鵅y民主阿婆』善頌善禱,我夷然。」佢仲用hashtag提醒齯H「時為2020年」,暗寸陳方安生之前搞「香港2020」,結果到2020年就「縮人兼縮皮」。

網民「Henry Ngan」亦話:「請問佢民主(做)過d(齱^乜?」「Chi Chuen Li」直言︰「係要退儭80歲大壽黈伬埭N已經退鱁捸A使乜幾個月之後國安法出臺(台)先至講呢?」「Sau Ping Ling」都覺「現在揀這個時間說退下來,明眼人睇出,因為她怕了,怕什麼哩(呢)?」「白紙 WHITE PAPER」話︰「一個(陳方安生)話退休,一個(禍港四人幫之一李柱銘)話唔好攬炒。耐人尋味。」「Paterlik Lau 」說:「善惡到頭終有報。作惡幾十年真的三言兩語就可以避開一切惡報?......大家坐低慢慢等看呢套說因到果的故事結局吧!」

■香港文匯報記者 文根茂

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻