logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【網議政事】「獨素」割席 批扮大台假

2020-06-27

戴耀廷以為自己可以做攬炒派「共主」,但鶹嬼|當前,萬情難全,所謂昔日鴷S弟都冇面畀!「民主動力」近日公布鷕顗ㄛ麊勴鵀W單,仲為下月鵅u全港初選」眾籌,不過有關初選鴾滌R醜聞愈褶U多,近日仲有唔少「同路人」擺街站呼籲市民「反對民主派初選」,公開批評「民主動力」同人稱「戴妖」奰嘆ㄖ妗L權扮大台,搞到昔日一齊「抗爭」鴷S弟都即刻鐪acebook割席,將攬炒派「兄弟爬山,各自努力」嚘諯奏o揮得淋漓盡致!

攬炒派組織「學生歷量」日前擺反攬炒派初選街站,話「民主派」唔應該有大台,又話接觸過某灠悒[初選鵅u本土派」候選人,發現佢]都只係因為覺得「民意希望咁做」先報名,所以只要多囓咱薔X聲反對初選,就可以令更多「本土派」候選人杯葛選舉喎。

謎絨鼢N有想參與立法會新界西直選鴾椌飌狦陪巫i泰,佢話非常質疑初選鴷褶N認受性,又稱主辦方至今只籌到70萬,只達眾籌目標鴾迨壑坐@,所以其實唔多人支持初選喎。想參選新界東鵅u全民參政」姚冠東亦有現身,聲稱人人都有參選權,選民都有能力、有自由去判斷同選擇心儀黻捁鴾H喎。佢]仲話,預髐牊麊勴鼢N會畀人鬧假慼A又反問:「點解唔係『泛民』偕禰誘g派瓛慼H」

不過,經常同巫i泰出席非法集會「抗爭」麊o尖旺區議員陳嘉朗就同自己人割席,仲鐪acebook發聲明話:「對唔住,我唔同意。鄭重宣佈(布),所有不參與初選的2020年立法會換屆候選人,我一概不會提供支持同意書。」

網民「Bo Sau See」好可惜咁問:「兄弟都冇面俾(畀)?」陳嘉朗就「大義滅親」咁話:「各自努力吧,但我真的不同意,無辦法。」「Carina Chong」就揶揄:「『老禲z捉蟲,養左(驉^班無良心既(鵅^『禲z,年輕人要上位啦,咪阻住地球轉啦!買定花生等睇戲!」

戴自high最識 唔聽話禁初選

其實,由開始搞所謂初選以薄A「戴妖」對「同路人」麉責都司空見慣,佢噚日就鐪acebook隔空發炮,話尊重唔參加初選鴾H,亦冇人有權阻止佢],但就暗寸巫i泰同姚冠東:「有些人仍天真地以為香港是一個正常的民主社會......若不能掌握港人經歷這幾年的政治衝擊而已出現的思維進化,那只會作出錯誤的判斷。」講到咁?莫非暗地承認自己只係假民主?

要數反對初選幭顗ㄛㄐA街工鴷梏Y佬(梁耀忠)先係典範,因為佢上周已鰤O者會講明,每個人都有參選同被選權,所以即使街工鰝勴嚙驉A都會照樣宣布正式參選立法會,激到戴妖同「民主動力」唔畀街工玩初選w。

講到底,戴妖只係想踢走灟躠它菑v支笛鵅u同路人」,永保自己操控攬炒派幭v力,好似想參選教育界鴷_區區議員蔣旻正咁,佢日前同戴妖表達參選意向,點知戴妖就話因為教協唔參加初選,所以初選就唔包教育界喎。聽到戴妖咁講,唔怪得一班「素人」同「本土派」都覺得佢係「民主派」鴾j台啦。

親熱狗鵅u手作達人」吳斯翹(Billie Ng)就引述數據問:「截至6月26日下午4時30分,參與支持初選的人數只得61,995人(佔全港選民幾分之幾?),為什麼戴教授你覺得你的初選有認受性?」「William Lau」亦揶揄:「有口杯葛街工梁耀忠,但我睇到呢個所謂初選有更多個梁耀忠喎!」

■香港文匯報記者 鄭治祖

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻