logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂頭條 > 正文

屢次扮演警察不怕被定型 楊明最想挑戰水警角色

2020-08-10
■楊明與陳曉華在無釆@集《迷網》中首度合作,新鮮感十足。■楊明與陳曉華在無釆@集《迷網》中首度合作,新鮮感十足。

香港文匯報訊 (記者 梁靜儀)楊明與陳曉華(Hera)在近日播映的無釆@集《迷網》中首度合作,二人早前接受香港文匯報專訪。劇集以網絡安全及科技罪案調查作背景,具有教育性,楊明飾演網絡科技調查組高級督察,與飾演見習督察的Hera亦師亦友,屢破各種電話、網絡、科技騙案。曾多次扮演警察角色的楊明,笑言不怕被定型,對演警隊其他部門警察都有興趣,最想演水警;而港姐出身的Hera就希望挑戰神婆角色。

再次扮演警察,楊明表示今次的角色跟以往稍有不同,因隸屬的部門比較靜態,主要是靠「食腦」查案,不過亦有難度:「我]網絡科技調查組纗鴷晜曮Y人講,纗q腦網絡名詞好繑口,對白又長,搞到不停NG,好彩有其他演員幫我分擔至輕鬆少少。」楊明又指雖然今次動作戲不多,但亦不乏大型場口,其中有場戲講他與Hera捉賊,兩人在尖東海旁跑了一日一夜。楊明亦大讚 Hera以新人來說都算好勁:「Hera首次拍劇好快上手,走位又準,對白又難唔倒佢,因為初拍戲有時顧得個頭又顧唔到個髻。」獲稱讚的Hera表示好開心,並指開工時會留意其他演員講對白,遇上不明白的地方就會發問。

劇集以網絡安全及科技罪案調查作背景,劇中很多都是真實個案,楊明表示拍攝前亦有做資料蒐集,並跟當事人了解,但有時聽完個案後他都很疑惑,為何一些很簡單的騙局都會有人上當,仍然在社會上發生。問到他可曾遇過網絡騙案?楊明說:「試過遇手機騙案,有人轞hatsApp叫我入點數卡,我有追開《警訊》,所以一睇就知道係呃人,其實好容易find out到,因為就算好朋友要借錢,可以打個電話親身問清楚至幫手,冇需要鬗熅魖ㄗ黕X個字就去買點數卡,而呢套劇有教育同《警訊》feel,琱j家睇。」經常飾演警察及紀律部隊的他可怕被定型?他笑稱不怕:「仲有好多部門未做過,暫時最想演水警,我好好奇水警鴾敼`工作,我睇過一條有關水警齔u片,發現原來好有挑戰性。」

Hera自爆拍攝初期不停NG:「因為我好驚,同埋我發現對手係冇人NG,好擔心阻人收工,但每當我NG其他演員就會好大聲話唔怕、唔怕、唔怕、唔緊要,好大反應,仲大過我,唔知呢個係唔係就係壓力,但聽落去時又好sweet。」楊明就安慰她:「個個演員都會NG,佢又係新人,大家對新人都會包容,加上大家好快就混熟,又一齊捱更抵夜,會互相支持。」

近年楊明經常都有機會跟新演員合作,但他表示不會主動教新人演戲,卻樂意分享自己22年的演戲經驗及竅門,有時感到對方不想聽,他就寧願慳返啖口水。問到他當年做新人可有遇過前輩不友善對待?楊明憶述當年做新人,見到前輩要必恭必敬:「當年做新人,入到化妝間先要鞠躬,再講:『唔該,我叫楊明。』以前曮e輩個個都可以鬧鶱嶺訓練班出蠷ン,又會畀大卡士白眼,同埋當時纗鶣嶆n認真、好惡。我見到汪阿姐就好驚。」

陳曉華愛上演戲想扮神婆

相比之下Hera現時做新人幸福得多,不過她見到前輩演員都仍會好緊張:「當初知道夥拍楊明都好緊張,覺得佢個氣場壓住我,因為演戲時要望住佢對眼,鶖氻S唔熟佢,不過過髐@個禮拜之後就好好多。」談到拍此劇的難忘場面,Hera表示記得有一場夜晚在油麻地果欄拍攝追賊的戲份,至今仍很深刻:「當晚我同楊明同另外一個男演員要鰡礸騥],跑緊期間突然有人同我講,話如果我跑唔到就會畀後面架車輾過,我聽完好驚,於是不停跑,仲要唔好仆親,我都係第一次同男仔跑得差唔多快,好彩最後冇NG。」

拍劇生活日夜顛倒,但對Hera來說每樣事物都充滿新鮮感:「我會繼續拍,拍劇好開心,我鍾意呢行生活模式。」問到有什麼角色想演?港姐出身的她,笑言已沒有港姐包袱,最想挑戰演神婆角色:「我拍另一套劇集見到有演員演神婆角色,覺得破地獄場面好勁好得意,所以都想嘗試一下。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻