logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂頭條 > 正文

【娛網】苑仔笑兆尊愛食「豬扒」

2020-08-10
■鄧兆尊帶同「老婆」陳小姐出鏡,跟苑仔(右)拍短片。■鄧兆尊帶同「老婆」陳小姐出鏡,跟苑仔(右)拍短片。

香港文匯報訊 (記者 梁靜儀)苑瓊丹(苑仔)早前在節目中訪問坐享齊人之福的鄧兆尊,吸引了廿幾萬網民畀Like,最近苑仔幫朋友的凍肉直銷網站宣傳,她即想到找兆尊幫手,笑指他最鍾意食豬扒,介紹靚肉就最在行。

二人早前拍攝宣傳短片,兆尊更帶同其中一位「老婆」陳小姐出現,苑仔就取笑兆尊喜歡食「豬扒」,兆尊反駁說:「生活方面我鍾意食靚嚚犍間A最靚嚚犍隆鰜峊齱C不過食材方面,我其實最鍾意食牛扒,我十分認同鎖住男人的心先鎖茖k人的胃。」在旁的陳小姐即撒嬌,場面搞笑。問到他是否一個老婆一個屋企?他笑說:「當然啦﹗否則火燭了﹗哪個煮飯煮得好,我便返邊個屋企。」他又謂年輕時飢不擇食,現在只會揀好洐飽A身體健康最重要。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻