logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【網議政事】攬炒派鬧警又報警 網民譏自相矛盾

2020-09-22
■「政治大嬸判」製圖揶揄攬炒派。「政治大嬸判」fb圖片■「政治大嬸判」製圖揶揄攬炒派。「政治大嬸判」fb圖片

攬炒派成日惡人先告狀,但就自相矛盾、理據欠奉。好似攬炒派立法會議員朱凱Y、「獨」人鄒家成日前就搵埋班12人蛇家屬做騷,走鬙h灣仔警察總部報警,要求香港警察「調查」事件喎。facebook專頁「政治大嬸判」噚日就出post揶揄︰「成日話左手查右手憛悎臐A但『販民』一面鬧班差佬係『黑警』,一面搵差佬拎證據,係咪笑話薄H」

攬炒派同「黃媒」近日不停就12人蛇事件造謠。警方已經發聲明強調,已檢視當日上午黚閬皞妏謒t統記錄,確認冇任何內地海警船進入香港水域,並澄清行動同香港警方無關。不過,攬炒派就繼續炒作,包括要警方拎證據出遽{。

「政治大嬸判」噚日就開post話:「垠囓X記錄就話你隱瞞,垮o出記錄就話你造假,想點呀?成日話左手查右手憛悎臐A但販民一面鬧班差佬係『黑警』,一面搵差佬拎證據,係咪笑話薄H與其係咁點解唔叫靈童黃之井(黃之鋒)搵美國佬拎gps定位出薄H」

唔少網民都覺得「黃絲」根本就自相矛盾,不可理喻。「Tszon Chan」就話:「唔信差佬又要差佬幫係咩玩法,的(齱^『假家屬』表現出色。」「Yan de Rafael」都話:「點解不是(譴責)叫你上船的人『賣豬仔』?反而是(質疑)禁止(被捕手足)離境、定期報到的警察?其實班無驗DNA(核酸)的家人明不明『賣豬仔』點解的?」 ■香港文匯報記者 黃書蘭

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻