logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂頭條 > 正文

不介意執二攤演出 陳煒:選美也是候補

2020-10-15
■陳煒(左二)和張曦雯(右二)擔任嘉賓。■陳煒(左二)和張曦雯(右二)擔任嘉賓。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)黎諾懿繼《疫境廚神》後 ,近日與陳敏之主持全新煮食節目《今晚請客》,昨日並邀得陳煒(煒哥)和張曦雯擔任嘉賓,諾懿透露節目一共有8集,他會煮16個R菜。諾懿表示事前會買材料在家中試煮幾次,問到他豈不是貼錢打工?他笑說:「算啦,其實學識鷞鵀菑v都有用,都係屋企人食返,無乜所謂,好似煒哥煮齔璁﹛A我都可以從中學習到。」張曦雯笑言因有煒哥在場,故不敢煮中餐,她會煮西餐,上節目前就煮過給男友品嚐,她笑說:「我煮乜佢都話好食。」

敏之早前被指捲入政治風波而遭公司暫停工作,她否認道:「其實因為有疫情而唔拍劇,因為拍劇唔可以戴口罩,怕傳給家人,現在疫情好鬫n多,節目又唔使拍通宵,我可以多灡伅○限茈J,疫情期間自己湊小朋友會安全齱A(幾時再拍劇?)等病菌控制好囓,拍劇可能要遲少少,等個仔大囍靬蝖A做媽咪係有洐n犧牲。」昨日其中一位嘉賓剛巧是盛傳取代她演出《飛虎3壯志英雄》的煒哥,敏之指嘉賓是公司安排的,對方是公司的女廚神,本身亦好欣賞煒哥,煒哥則說:「通知我做呢個角色前,我乜都唔知,亦都冇任何資料, (可介意被人話執二攤? )冇所謂,當年選美我都係候補入圍,最重要係表現好呈現到角色就得。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻