logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

王梓軒從美返港 隔離房錄製新歌

2020-10-24

香港文匯報訊 滯留在美國洛杉磯8個月的王梓軒,日前終於順利平安返到香港。梓軒說:「劗麍戔‵Y比香港嚴重好多,所以都要適應一禶s鴷肮□狾﹛A新鴾u作方式啦!」由於太多朋友好奇他從美國準備上機到返港隔離的過程,故此他拍了記錄短片跟大家分享。

出發前3天,梓軒已經上網找尋測試新冠病毒的診所,梓軒說:「其實我鰬國做一個深喉唾液測試,原來我]周邊禷E所都唔係間間合乎香港政府要求,測試完72小時之後便起程返香港,提提大家你要確定你所有屪珖悁P證明都姣纁矷A因為機場服務人員鰣囍P屪鬘d都會問你。」

穿上3M防疫衣來到機場的梓軒,再戴上口罩及面罩,防疫措施做足,他說:「當地機場都比較冷清,我搭鶿[飛機得三十幾人,前後左右都冇乜人,我上機乜都噴乜都抹晒先坐低,其實都好安全。」

未出發前,梓軒聽過不少朋友返港的遭遇,所以心埵頃ヾA買了大量乾糧在亞博等候那十多個小時的檢測結果:「我做完個test,自己一個cubicle(小間隔),等5個鐘,5個鐘繼續食我黻捍部A打返屋企報平安、覆髾mail,雖然都坐鬫n多個鐘,但比我預期早5個鐘,算好彩!」

之後,梓軒便乘車到酒店開始14天的強制性隔離,梓軒說:「到酒店第一件事就係將手帶掃描個二維碼後,我就圍住間房行一個圈,等佢]知道個範圍,如果你離開個範圍,GPS係會通知佢]螳誧A,呢個安全措施幾好。」14天的檢疫期,梓軒沒有白過:「我]唔可以離開間房,出面鼣]施唔用得,基本上真係鷇〝倵遜q視,呢大半年鰬國一路進行緊一虃@本同音樂嚜s作,習慣鬫n多視像會議,甚至鰜峊灠痢ym。有首歌我一直都唔得閒錄,所以趁隔離黈伬埥埋佢,我亦都會隨身準備錄音五寶,加埋酒店灝D袍做隔音設備。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻