logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

新歌助港人度「疫」境 何弘軒感激郭晉安義撐

2020-10-24
■廿多年後,郭晉安與何弘軒再擺相同甫士合照。■廿多年後,郭晉安與何弘軒再擺相同甫士合照。

香港文匯報訊 歌手何弘軒(Alan)的母親今年7月確診新冠肺炎,他亦因而要入住隔離營。為了給母親及所有面對逆境及疫境的港人打氣,何弘軒在隔離營親自作曲填詞《Don't be Afraid》。他坦言創作過程十分順利,只需數小時便完工,並謂感激過程中獲不少好友力撐:「我同教會朋友講起呢隻歌,佢]個個都覺得好有意義,所以我話想佢]幫手拍段片放落MV鶧},佢]都一口答應,好似陳敏之、關心妍、陳明恩等。」

最令Alan意外和感動的是郭晉安(安仔),他說:「我同佢其實只係22年前合作過,但我之前撞返佢,同佢講開呢隻歌,佢都好支持,仲二話不說立即拍鰼攭I籲片畀我,希望幫到手提高大家翵冀抪N識同埋減少大家黈懼,我鰜袚Q衷心多謝佢同埋所有幫過我麊B友。」

談及母親「抗病」經歷,Alan坦言要靠意志:「我媽咪雖然65歲,但佢拒絕試藥,因為擔心副作用。抗病期間當然係辛苦鵅A因為會好ョA又會反覆咁發燒,但其實只要好好咁休息,增強免疫力,最後都係會康復,我媽咪大概三星期左右就好返。」

他續說除了病痛折磨,心理壓力亦令全家人十分難熬:「首先我媽咪含菌量較低,所以住院期間會擔心同房人病情,對方只要一咳就會擔心影響到自己。另外亦都好擔心自己會影響到冇染疫嚙豸矷A變相好驚同人接觸。」談到後遺症,Alan直言母親喘氣情況較前嚴重,而且對壎芚弘暋D亦較染病前緊張,「呢個時候,大家團結同互相支持真係好重要。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻