logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂世界 > 正文

自言當年多人追 苑瓊丹:通常設陷阱

2020-11-12
■ 苑瓊丹(左二)跟幾位好友來個BBQ送別會。■ 苑瓊丹(左二)跟幾位好友來個BBQ送別會。

香港文匯報訊(記者 李思穎)苑瓊丹(苑仔)主持的香港開電視節目《開工大吉77》,日前錄影最後一集,邀來好友曹查理、吳沅儀、劉錫賢擔任嘉賓,眾人來個BBQ送別會,壓軸一集來個「反傳統」,由這幾位老友反客為主訪問苑仔,膽粗粗的曹查理追問當年苑仔與林正英的一段情,向來對感情低調的苑仔只輕輕帶過話題,但就自爆在行內出名多人追。

苑仔主持《開》節目長達一年,這段拍攝時期遇上疫情,令製作增添難度,她表示:「呢段時間我]都要戴口罩,又有限聚令等等,要搵嘉賓、場地都唔容易!所以同成班Crew好似『打大佬』咁,過完一關又一關!」

曹查理率先搶問苑仔感情事,直指她與林正英的戀情令人驚喜,何以「木獨」的林正英會與苑仔搭上?苑仔笑言二人拍戲相識,沒所謂「邊個追邊個」:「對住曹查理咪老古董,因為佢唔夠得意嘛,我係賣可愛,男人真係唔好同我傾多兩句,實死冇生啊!我呢行出鬫W多人追,好多行外男友,唔使講豲漶A我通常設個陷阱畀你,等你行埋蟆l我,哈哈!」其間曹查理「鬧」苑仔賣花讚花香,反問對方有否為另一半離世而情緒低落?苑仔指當時專心拍戲,繼而指沒收到曹查理打電話關心自己。

吳沅儀亦「唔執輸」,要苑仔自爆圈中「仇家」,她笑稱收人錢財、受氣是應分,無暇與人結怨:「我擔心收唔到錢多過有冇仇口,如果錢少又受氣,梗係唔拍啦!但如果正常酬勞,當被鬼磧照做囉,有囍~紀大過你又唔睇劇本,唔通打佢咩?我呢行冇敵人,即使唔鍾意邊個都要拍埋佢,因為冇交流會影響發揮,最多事後先『篤』你,哈哈!」

劉錫賢爆好友多投資,屬圈中富婆之一,苑仔解釋:「為生活要儲錢,因在這行太被動,好天斬埋落雨柴先有安全感,好似呢個節目話唔做就唔做,咁就冇收入囉!有得搵就搵!」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻