logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

林盛斌打算開頻道分享正能量

2021-03-03

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)林盛斌(Bob)向來都是樂天派,遇上逆境也會積極面對,平日他除了會在社交平台分享日常生活外,更會分享自己如何樂觀極積面對生活,新一年他更計劃開設個人網上頻道,將自己所學到的跟大家分享,發放正能量。

近年事業發展順暢家庭美滿的Bob,去年因疫情關係,不少工作突然煞停,旗下的製作公司更是「大鑊」,要動用儲備:「公司大約有10個員工,我同拍檔講,幾辛苦都好,要留住每一個員工,好彩咁多年來儲落唔少客人,每個月都有炾窗A公司都維持到,可能早兩年賺到鼣ㄜn拎返晒出薄A但做生意就係咁,營運有高低起跌,係需要多少少時間,但頂得住懭N問題。」

阿Bob有感大家過去一年跟他同樣要面對不少困難,平日都會在社交平台分享一些正能量幫大家打氣,今年他更計劃開設個人頻道:「新年後就會積極拍片,會係類似一蠸珛{,係令大家點樣諗洏翮情B開心,點樣鬺x難中企返起身,同埋點樣賺錢, 但唔係人生課程,只係覺得香港唔係太多人講呢方面洁A 自己唔係大師級,仲係小朋友階段,只係過去呢10年睇鬫n多有關呢類型黈悁P埋聽鬫n多大師級講座,希望將自己學到鵀P大家分享。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻