logo 首頁 > 文匯報 > 香港專題 > 正文

【網議政事】晚市唔做又做 黃絲怨天怨地

2021-03-29

話唔做晚市麉Y黃店,捱唔住執笠同跪低開返晚市堂食鴾S係黃店,咁矛盾鵀甈冕應N,黃絲又要點消化?唔少黃絲不惜打臉叫佢]開返晚市堂食,亦有黃絲怨天怨地問點解,更加有黃絲認為根本唔使同政府鬥,留返條命最重要。係囉,其實黃店做咩要自己鬥死自己隉H

黃店「燒房焗」日前鐪acebook出post話自己「收爐」,網民「Wong Suet Nam」問︰「唔係好明?係意思你]間舖要執?」「燒房焗」唯有認係,「Wong Suet Nam」就話︰「...... 哎呀......其實你]做返晚市啦,冇人會怪你]謘I」

「壹碗壹碟」本月初宣布大角咀店月中「正式結束營業」,禷懇極蝟ㄟ走嶈傷搛隉J「唔好啦,做返堂食吧,已經超額完成了。」唔少黃絲就怨天怨地,「Helen Cheung」反問︰「一年唔夠呀,點解呀?」

藍店搬大舖 黃店幾難捱

有禷懇溥縣U講下仲揭埋間店龠豸艄v,「CK Wong」話︰「你話間鋪(舖)上手係藍店,頂左(驉^佢黎(薄^做就少一間藍店。」

「GiGi Poon」就踢爆佢]所謂屩觼惟明就做得好好︰「其實唔關隔涉事掛(N),都好近擢蚺中腄A上手做到轉大鋪(舖)。」「Yvonne Lui」亦話︰「上手果(鶠^間仲存在係(騿^其他位置呀陰公。」原來結果佢]眼中屩觼捻N少到,黃店就少髐@間。

至於籪亃滬囍磽茩n重開晚市堂食龠孺情A黃絲都幫佢]鋪好下台階。「Roy Lau」話︰「很理解,無謂同d(齱^×街×政鬥氣,留住條命,笑到最後,才是贏家!」

其實黃絲咁樣自編自導自演自執笠或跪低硬撐,到底為咩呢?●香港文匯報記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻